Indien, Thailand, Malaysia

tisdag 27 december 2011 - fredag 2 mars 2012

Indien, Thailand och Malaysia ska upplevas på bästa tänkbara sätt av mig, Matilda och Anders. Ses i mars :)

fast pa schiphol

ja hej hej igen. ar egentligen pa schiphol i amsterdam men det ar roligare att skriva KL :) resan hem nu gick ju inte som planerat. nar vi kom pa planet igar kvall (det skulle avga 23.45) sa fick vi veta att planet tidigare blivit traffat av blixten sa allt det elektriska behovdes ga igenom pa

mot Malaysia igen da!
tisdag 28 februari 2012 - Ko Lipe, Satun, Thailand

hej hej igen! har haft ett par riktigt varma och soliga dagar har pa koh lipe, men idag drar vi vidare tillbaka till Malaysia. Aker speed boat harifran over till Lankawi dar vi sen aker direkt till flygplatsen och vid 22 tiden gar planet till Kuala Lumpur. Eftersom vi tar flyget sa kommer vi fa

Paradise!
lördag 25 februari 2012 - Sita Beach Resort & Spa, Thailand

mjau mjau! har haft lite resande for mig sen jag skrev sist. akte fran koh phangan den 22 feb pa morgonen. bat till Donsak pa fastlandet, sen buss 1 timma till surathani och sen minibuss o x antal timmar till Hat Yai, byte dar till Satun dar jag dagen efter skulle ta bat over till Lankawi som

kamera lagad och sjukhusvistelse #2
fredag 17 februari 2012 - Phangan, Surat Thani, Thailand

hej hopp! det var ett tag sen jag skrev, men har lixom inte blivit av. som sagt sa bestamde jag mig for att stanna kvar pa koh phangan ett par extra dagar for o hanga med kompisar, och jag ville inte ut pa dykbat som matilda och anders ev planerade nar vi kom till phuket, och eftersom jag inte

The BIG day is here
tisdag 7 februari 2012 - Phangan, Surat Thani, Thailand

ja, hej hej igen. idag ar det forsta full moon dagen, det kommer vara fest bade idag och imorgon sa ingen lugn stund har inte. Idag ar matilda och anders ute pa moppeutflykt igen, det var ju det om jag skulle folja med men eftersom jag fortfarande minte far bada och inte vara i sanden (fast det