2stegfrånparadise (ASIEN)

torsdag 10 november 2011 - lördag 31 mars 2012

Hola! Nu bär det av till Asien, än sålänge har vi Thailand, Laos, Malaysia och Indonesien inbokat och så kommer vi köra igenom ländernas bästa platser! Jag åker med två super söta tjejer som jag träffat i Oslo, Lisa och Jenny. Ni kommer även kunna följa oss på vår blogg www.2stegfranparadise.spotlife.se Kommer ni på några fina tips eller platser ni vet är kul att besöka så är vi super glada för det! Puss & Kram / Julia :)

Från vild Laos tubing vid en flod till fina strander i Thailand.
måndag 19 december 2011 - Bangkok, Thailand

Hej, nu var det inte sa lange sen ni horde av mig men jag har ju halkat efter lite med skrivandet och tiden gar ju fruktansvart fort nar man har roligt och vi har ju super kul hela tiden sa tiden springer forbi. Det har redan varit 4 advent och snart julafton fast aven fast vi ligger pa beachen i

Vietnam
fredag 9 december 2011 - Hanoi, Vietnam

Hej sota ni :) Fran harliga Kambodja till Vietnam var en nedgang med mycket men en del bra saker ocksa forstas! Vi kom in pa ett hostel som vi for forsta gangen fick balkong pa rummet, vilket var super skont sa man kunde vadra lite klader men man var tvungen att knyta fast dom vilket Lisa inte

Sihanoukville
söndag 20 november 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Heej yaa ! Nu har vi antligen fatt kommit till stranden sa vi har fatt sola och badat, RIKTIIGT SKONT! Staden heter Sihanoukville, ett valdigt fint stalle med mycket harligt folk! Vi tog ju nattbuss hit och da hade vi fatt en ankomst tid pa kl 6 pa morgonen men bussen stannade vid 5 men da var ju

Livet utan en biltuta
söndag 13 november 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Heeeej alla suecos :) I torsdags landade vi pa bangkoks flygplats och nej det var ingen oversvamning dar sa vi hade kunnat stanna men ist drog vi vidare direkt till Kambodja. Men for att ta oss dit var vi ju tvungna att hitta bussen dit, sa vi borja fraga runt hur vi kom till en busstationen dar