USA 2012

tisdag 27 december 2011 - torsdag 12 januari 2012

Älsklingen och jag åker till USA

The End
onsdag 11 januari 2012 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Resan är så gott som slut. Nicklas ligger och snarkar, själv förstår jag inte hur då vi bor ett par meter från start/landningsbanan på LAX. Den är verkligen busy! Vi har haft en helt fantastisk toppensemester. Vi har gjort så mycket och ändå "bara" varit borta i 2 veckor. Vi har

måndag 9 januari 2012 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Supertrött i sängen i Las Vegas. Dagen har varit toppen även om vi är trötta. Vi lämnade LA 6,25 imorse och var framme i Vegas 10,30. Det gick mycket snabbare än vad vi trodde och vägen hit var inte alls som vi trodde. Vilket landskap. Höga berg, bara massa småbuskar och inga hus alls!

Six Flags
söndag 8 januari 2012 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Jag var helt slut när vi kom hem igår. Så jag orkade inte starta datorn. Jag somnade i sängen direkt, men kläder på och framför TV. Six Flags igår var jättekul. Men tyvärr kände jag redan på morgonen att jag hade huvudvärk och ögonen kliade och mina allergitabletter ligger visst kvar