Bostongurka & NY i NY

onsdag 28 december 2011 - lördag 7 januari 2012

Jag och Majsan drar över Atlanten för att besöka Henkovich. När man ändå är i krokarna passar sig nyår i New York oss alldeles ypperligt, men tänkte passa på att se lite annat också.

Ett sorgset hejdå
lördag 7 januari 2012 - Boston, Massachusetts, USA

Nu sitter jag på flygplatsen i Boston och väntar på att få gå på planet hem. Vi hade ett underbart dygn i New Hampshire, ett ställe alla borde åka till. Lugnt och stilla med.storslagen natur. Idag har vi åkt genom nya delar och alldeles nyss lämnades jag av på flygplatsen. Det känns

Nu är vi i Maine
fredag 6 januari 2012 - Portland, Maine, USA

Igår hade vi en underbar kväll med Henriks kollegor Cedric, Dante och Kara. Vi åt god mat och gick sen på en mycket trevlig drinkbar. Idag körde vi till Boston och lämnade Maja på flygplatsen, så nu är det bara jag och Henkis. Vi har precis kommit till vårt otroligt mysiga hotell i

Sverige-Betlehem-Marylin
fredag 6 januari 2012 - U.S. 302, Bethlehem, New Hampshire, USA

Hej alla! Nu har det hänt saker sen sist. När vi vaknade i morse vräkte snön ner över Portland. Vi käkade frukost och tog.en snabbtur i staden som har fin, men ganska lugn denna tid på året. Sen begav vi oss ut på vägarna igen och körde västerut genom Maine. Tro på tusan att vi ser en

Aj min mage
fredag 6 januari 2012 - Portland, Maine, USA

Måste bara meddela att middagen här var helt otrolig. Jag åt.en surf n turf som var helt makalös, underbart grillat kött med krabbkött ovanpå. Mums! Det viktiga är dock att Henkan klämde i sig två enorma humrar, en ångkokt och en stuffed. Han var en riktig stjärna på att knäcka klor,

Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
The Holidays are for shopping and eating
tisdag 3 januari 2012 - New Haven, Connecticut, USA

Hej och Gott nytt år! Vi har överlevt nyårsafton som var helt fantastisk. Det var superkul på stället vi var med öppen bar, mycket folk och bra stämning. Vi spreds för vinden och ramlade hem vid olika tidpunkter på natten. Innan vi gick ut hann vi strosa runt i Central park och kvarteren