Phuket Kamala Beach

torsdag 17 november 2011 - torsdag 29 december 2011

Den 14 December åker vi! Fick tag på 3 flygstolar med Ving t.o.r för 14999 kronor! Kamala Beach Phuket!

Hemma från Phuket
fredag 30 december 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Jaha, så var denna resa slut..sista två nätterna skulle vi bo i Phuket Town för att se hur det var där och gå på det stora varuhuset Central Festival. Vi fick bråttom att checka ut, då hon som hade hand om huset plötsligt kom och sa att vi skulle vara ute klockan 10, för de nya

Utcheckning från Kamala 3 :-(
tisdag 27 december 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

Igå var en tuff dag. Efter en natt med alltför lite sömn pga stormen, samt en begynnande förkylning, så var det bara att ta det extra lugnt. Jag och Eva gick och shoppade lite, fick tag på en Mullberry väska till syrran, och Eva köpte lite tröjor. Sen gick vi till stranden och fikade. Sen

Storm
söndag 25 december 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

Igår hämtade Kenneth och Anders Eva på moppen i PaTong. Det var så kul att träffa henne och få höra om hennes månadslånga resa på öarna i Thailand. Vi gick alla och käkade lunch på Popeye. Även grannarna från Falkenberg hängde med. Och Carola och Roger. Kenneth och Anders hade

God fortsättning!
söndag 25 december 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

Jaha, så var julaftonen över för denna gång.. Jag gav mig själv en helkroppsmassage, 2 kostymer och en skjorta-skräddarsytt naturligtvis. De blir klara på 2 dagar! Helt otroligt vad de är duktiga! Felicia hade tillsammans med kompisen Molly varit och köpt fina julklappar till oss! Jag fick

Kamala Beach
fredag 23 december 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

En vecka har gått, och jag har just lyckats klura ut att jag behöver aktivera cookies på Iphonen för att kunna logga in här och skriva..så nu ska jag försöka sammanfatta första veckan. Vi kom hit förra torsdagen. Kenneth gick till det välrenommerade Cheap Rental som ligger mitt emot