Honeymoon

fredag 18 november 2011 - söndag 11 december 2011

Första utomeuropeiska resan tillsammans som gifta. Bröllopsresa here er come!

Mellanlandning
fredag 9 december 2011 - Doha, Qatar

Hejsan! Qatar Airways kan varmt rekommenderas. Likaså hemflygplatsen i Doha. Gratis WiFi:) Har kollat nyheter precis, hoppas ni klarat er från snökaos o kräksjuka;) Ses snart. Kram Lene o Andreas

Vendetta mot krabbsläktet
torsdag 8 december 2011 - Navelim Village, Navelim, Goa, Indien

Hej kära familj o vänner! Sista dagen i Indien har avarit kanon. Sol o bad i både hav o pool. Avslut med brakmiddag på stranden. Calamari så det stått härliga till. Vi här aven hunnit hämnas den krabbattack Andreas råkade ut för i varkala. Körde stenhårt på "guilt by association",

The Leela
måndag 5 december 2011 - Navelim Village, Navelim, Goa, Indien

Halloj, Nu är vi på the Leela Goa. Lyxhotell mellan Mobor o Cavelossim i södra Goa.  Kom igår. Möttes av bärare, fick blomsterkransar runt halsen, rött märke i pannan i kokosdrink i handen. Mkt nice. Supersköna kuddar. Allt är rent o fint. Maten är dock både dyr o smaklös så idag

Nu blir det LYX!
lördag 3 december 2011 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Halloj, Nu kara vanner blir det lyx sista dagarna. Imorn aker vi till lyxhotellet The Leela Kempinski Goa dar vi ska tillbringa vara sista dagar i detta land. Hall tummarna for att vi ar friska da sa vi klarar resan dit. Femstjarnigt med rum med terass mot lagunen:) Kram pa er fran Lene o

Palolem
lördag 3 december 2011 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Hejsan, Backwaters var lite av en besvikelse trots att vi kampade hart for att hitta en bat men trevlig personal, hyfsat utseende o bra pris. Kochi var en trevlig liten stad, vi vandrade runt men gjorde inte sa mkt annat an att titta pa kyrkor o kinesiska fiskenat. Igar flog vi till Goa.