Ganesha och jag

onsdag 30 november 2011 - torsdag 2 februari 2012

Stockholm Mumbai New Delhi Goa Trivandrum Shanghai Stockholm

god jul.
fredag 30 december 2011 - Ella, Goa, Indien

God jul och gott nytt ar! Sedan foregaende uppdatering har jag halsat pa foljande plateser: Pushkar Udaipur landsbygd Mumbai Goa! Fran Jaipur tog vi oss med buss till pushkar. Staden Pushkar ar en av 6 heliga stader i Indien. Det var skont att komma fran de fattiga och smutsiga storstaderna!

dag 16
torsdag 15 december 2011 - Jaipur, Rajasthan, Indien

inleder med att uttrycka min ilska over dessa forbannade javla datorer som startade om sig mitt i alltihopa... :) Det var ett tag sen nu! mycket har jag gjort, lite internet har jag haft! Sen senast har britterna overgett mig. det var synd, vi hade fett kul tsm! tva av dem drog vidare pa

दिन 9
fredag 9 december 2011 - Anjuna, Goa, Indien

goddag! Annu en uppdate fran indien! Haromdan drog mina resekompisar som jag traffade i mumbai! de ersattes direkt av 4 britter: Amy, 22 ar, skadespelerska. ginger = gillar inte stranden! Ian, 29 ar, halvprofessionell fotbollsspelare. gillar att festa Eliiot, 26 ar, forsaljare. Schysst men

mobiljavel
onsdag 7 december 2011 - Anjuna, Goa, Indien

for nagra dagar sedan var vi forbi en nattmarknad i grannstaden. det nog mer turister an indier dar! Ett dygn senare, efter at vi avslutat middagen gick vi forbi ett rikitigt galet place! Det var nagon strandrestaurang som bjudit upp till dans. jag har aldrig sett sa manga rastaflator pa ett och

goooo
söndag 4 december 2011 - Ella, Goa, Indien

Idag har jag hangt pa stranden! Vaknade 11, gick pa jakt efter frukost = avocadosandwich + bananmilkshake! Sen drog jag till stranden. 30 grader, sol, 25 i vattnet, lite folk och fotboll! ultimat! de kommande dagarna kommer jag torligen bara ta det lugnt har i Goa.. titta in fotoalbumet, la upp