Thailand dec 2011

söndag 4 december 2011 - tisdag 20 december 2011

18 december
söndag 18 december 2011 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Idag hade vi sovmorgon, vilket betyder att man kunde sova lite längre än till nio för en gångs skull! skönt! Jag gick upp och åt frukost sen tog jag det bara lugnt till typ fem då vi hade möte. Efter mötet åkte jag och några till float market, rätt fint! Hittade inte så mycket. Men sen

sista natten
söndag 18 december 2011 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Idag är det sista natten vi tillbringar på vårt hotell i Hua Hin. Idag har de flesta engagerat sig med att handla de sista julklapparna och bättra på bannan. Eftersom att vi ska upp tidigt imorgon och lämna hotellet vid 12 så lär de flesta ta det lugnt ikvall och packa ihop sina saker. Vi

Utflykt!
lördag 17 december 2011 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Idag var det möte vid nio på morgonen för oss alla! Efter mötet så åkte några av oss(12) på utflykt! Det var Cajsa, Jo-hanna, Isabell, Cornelia, Louise F, Beatriz C, Ludvig, Kee, Louise C, Emily, jag och Harald som åkte! Det började med en skumpig bussresa på 1,5 timme där vi efter

Fotboll och nattmarknaden
fredag 16 december 2011 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Ops lite sen med att skriva om måndags lektionen men bättre sent än aldrig hehe. I måndag hade vi två aktiviteter, det borjade med att vi spelade fotboll på stranden, det var skojsigt men gjorde jävligt ont att spela med sandiga fötter och en sandig boll. Det bästa med den lektionen var

Fys passet
fredag 16 december 2011 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Hejsan, idag hade vi fyspass på stranden med farid i täten. Sedan gick jag,lucas,ahmed och andreas till KFC kentucky fried chicken.. Det var gott efter det gick vi på marknaden och köpte julklappar o sedan gick hem