Indien

lördag 10 december 2011 - fredag 6 januari 2012

Jul och Nyår i Goa

Sista dagen (i Indien).
torsdag 5 januari 2012 - Bombay, Maharashtra, Indien

Hej Var ett tag sedan vi var inne. Hade tänkt ta tåget upp hit till Mumbai men fick ingen biljett. Så det blev lite snabbt ändrade planer till en sleeperbuss istället. En prövning men vi kom fram. Spenderar nu den sista tiden på lite sightsing i 16 miljonerstaden. Mycket folk och störigt.

Tillbaka i Agonda
fredag 30 december 2011 - Agonda, Goa, Indien

Hej alla Nu var det ett tag sedan vi skrev något. Vi har varit på resande fot några dagar efter jul. Vi åkte inledningsvis till Old Goa för att försöka se lite av den gamla Portugisiska kolonialtiden. Lite gamla kyrkor och annat intressant men i övrigt var det inte så mycket. Åkte sedan

23 december
fredag 23 december 2011 - Agonda, Goa, Indien

Hej! Nu äntligen kom jag först till datorn och får skriva inlägget. Mikael är snabb till det tekniska. Idag har vi haft en skön, slapp dag pa stranden. Jag har provat ayurveda yoga och imorgon blir det ayurveda massage kl 9.00 på julafton, min julklapp. När vi har varit har i 14 dagar så

Krya efter magsjuka
onsdag 21 december 2011 - Agonda, Goa, Indien

Hej på er alla. Igår hade vi en ofrivillig vilodag efter lite känningar i magtrakten. Så vi fann för gott att ligga stilla en dag. Är väl inte konstigt kanske om man tittar in i köken. Skickar medår nån bild på ett sådant. Annars har vi inte klagar på maten. Den är helt fantastisk.

Senast aktiv - från Bombay, Maharashtra, Indien
Börjar komma in i rutinen
lördag 17 december 2011 - Agonda, Goa, Indien

Vi är fortfarande kvar på Agonda och blir så över jul. Har verkligen hittat en underbar plats. Vi satt på stranden och njöt i solnedgången. De är bland de vackraste vi upplevt. Skall iväg ikväll och äta hummer som vi beställde igår. Hoppas de fått den. i dag så tog vi en promenad