USA

söndag 11 december 2011 - tisdag 11 december 2012

jobbig nu!!!
tisdag 24 april 2012 - Boston, Massachusetts, USA

tjoo! Jag har de riktigt jobbig nu framöver..... Nästa helg ska jag fira min födelsedag i NYC, helgen efter de ska jag till LA och träffa kompisar från E-tuna, sen blir de niagarafallen helgen efter och slutar med Amerikas finalsteg i handboll helgen därpå =D =D Sen måste jag säga att JAG

bilder!!!
onsdag 4 april 2012 - Boston, Massachusetts, USA

tjooo nu kommer lite bilder från lite allt möjligt =D bl.a st patrick's day, allmänt deg, longbord,sofias födelsedag och sky zoon =D Gå gärna in på http://sofiapuusepp.blogg.se då får ni lite mer kött på benen ;)

hej
tisdag 20 mars 2012 - Boston, Massachusetts, USA

TJOO!!! ja jag vet att jag e sämst men va hade ni förväntat er.... Men man kan säga att jag lever gör massa bus hela tiden=) nu i helgen är de handbolls turnering som gälller =D billder kommer när jag har lite mer tid(vilket de inte fins så mycket av) puss o kram påer alla

Boston,Newton
lördag 7 januari 2012 - Boston, Massachusetts, USA

Tjoo! Är i Boston nu o de e finfint husen är löjligt stora överallt... Ni kan se lite bilder på min topp svit nu, jag klagar inte. Har även inverterat i en finfin ny gitarr =D Hej och Hå Mys på ;)

Jobbigt,,,,
tisdag 27 december 2011 - New Hampton, New Hampshire, USA

TJOO! julen var en liten, mysig tillställning men 8 pers och ägde rum uppe i deras Skidstuga i New Hampshire=)Inte som vanligt men det var riktigt mysigt faktiskt =) Nu har jag en riktigt tung arbetsvecka framför mig... jag MÅSTE åka skidor varje dag, pallar fan inte de... eller??;) Ä dock