kirov

tisdag 3 januari 2012 - lördag 31 mars 2012

Detta är en bandyresa till kirov! Kirov är en lagom stor stad med cirka 500 tusen invånare. Det är en ganska gammal stad som är under uppbyggnad. Kirov ligger cirka 100 mil öster om moskva!

Hem till Edsbyn!
torsdag 1 mars 2012 - Kirov, Kirov, oblast, Ryssland

Nu var de längesen jag gjorde ett inlägg och de beror på tidsbrist och sjukdom!! Jag vart febrig och sjuk efter Vodnik matchen, så jag fick stå över matchen mot Murmansk på fredagen! Men jag kände mig lite bättre sen på söndagen och då tyckte doktorn att jag skulle vara med mot Jenisej

Sjuk!!!!
söndag 26 februari 2012 - Kirov, Kirov, oblast, Ryssland

Såklart så skulle jag också bli sjuk! Jag spelade inte mot murmansk på fredagen, för att jag kände mig hänging! Å när jag vaknade på lördag morgon så var jag helt död, har verkligen aldrig varit såhär sjuk någongång! Hög feber och hosta! Idag känner jag mig lite bättre, men har

ÄNTLIGEN VINST
onsdag 22 februari 2012 - Kirov, Kirov, oblast, Ryssland

Äntligen kom den första segern här borta i Ryssland, 6-2 hemma mot Vodnik!!! För min egen del vart de två mål och de kunde knappast gått bättre!! Absolut den roligaste match jag spelat, vilken publik de är här borta alltså!! Dom är grym!! Igår morse klev jag upp som vanlig och åt

Match dags!
tisdag 21 februari 2012 - Kirov, Kirov, oblast, Ryssland

Äntligen hemma i Kirov, efter en lång och mycke rolig resa! Om man ser till bandyresultaten så har de inte varit den bästa resan, bara 1 poäng på 4 matcher, men som alltid i Ryssland så har hemmaplan en jätte stor betydelse! Annars har resan varit spännande och lärorik! De har varit

Sista bortamatchen!
lördag 18 februari 2012 - Chabarovsk, Chabarovskij kraj, Ryssland

Idag spelade vi sista borta matchen på denna två veckor långa bort tripp! Jag känner inte för att skriva så mycket om matchen förutom att vi skulle ha vunnit! Matchen slutade 6-4 till Neftyanik efter....... ja ni förstår säkert! Nu ligger vi på hotellet å ska väl snart sova! Imorn går