Harliga dagar
fredag 4 maj 2012 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Hej, Har kommer en kort halsning fran Mallis. Jack pratar numera spanska da och da (ett eget sprak) och vanliga ord ar pandum och kandun. Och sa sager han hola, gracias och adios till spanjorernas fortjusning. Vi har haft nagra fantastiska dagar nar Annika var pa besok. Vi gick bland annat pa

Vigselplats och viva Tropic
torsdag 26 april 2012 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Hej, Kort uppdatering. Igar fm besokte vi Viva Tropic och det var sa lugnt och stilla och fint. For er som har barn sa var splash-omradet litet och trevligt med en lekparksdel, hoppborg och en jattefin barnpool med sjorovarskeppet och tre rutschkanor och sma detaljer som gjorde det mycket

Senast aktiv - från Alcúdia, Balearerna, Spanien
Sol, moln, jogging pa stranden och en vinkande pojke!
tisdag 24 april 2012 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Hej allihopa, Nu sitter jag for forsta gangen vid en dator sen vi akte (Caroline). Internetcafe runt hornet fran oss med avsaknad av bokstaverna med prickar over forstas. Vi ar nu pa plats i Alcudia och laget pa var lagenhet ar jattebra. Det tar bara ca 2 min ner till stranden och hamnen skulle

regn och åter regn
måndag 16 april 2012 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

hej! Nu längtar vi efter den där solen som fanns med oss i början av vår resa. Blöt tvätt på taket som nu burits ner, regnkläder och obeslutsamhet om dagens aktiviteter är det som präglat sista dagarna här i palma. I tre dagar i sträck har vi varit på väg att åka till valdemossa som

glass i stora lass
onsdag 11 april 2012 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

På café med internetupkoppling och grabbarna äter glass. Idag är det soligt och skönt och vi har varit vid katedralens lekplats följt av lunch hemma och sen lite vattenbus på taket. Nu en liten runda på stan. Hittills har vi hunnit med besök i soller med ett gammalt trätåg, det var vi

En vecka gar snabbt
måndag 2 april 2012 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej Nu har vi snart spenderat en vecka i Palma, man kan konstatera att tiden gar snabbt fast att vi inte gor nagot speciellt. Lagenheten ar i gott skick och vi har en harlig terass pa taket for oss sjalva. Vi har redan spenderat manga timmar dar med att ata, bada (Jack sprutar med vattenslangen)

Test inför Mallis
söndag 25 mars 2012 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej, Nu testar vi resdagboken efter vila i många år. Det syns att det gått många år sedan Australienresan t.ex. Helt plötsligt är vi fyra resenärer istället för två. Och ja, vi ser kanske aningen äldre ut också, men bara aningen :-) Nu är det packning och städning, betalning av