Öst och Syd Afrika

söndag 15 januari 2012 - söndag 22 april 2012

1. Rosabussarna med Marcus i Öst Afrika, det vill säga Rwanda, Uganda, Kenya och Tanzania. 2. Volontär på ett barnhem i Sydafrika i en by/stad som heter East London. 3. Tar en sväng inom Kapstaden med innan jag sätter min fot på svensk mark igen!

Med hjärtat kvar i Afrika
söndag 22 april 2012 - Ekeby, Skåne län, Sverige

Hej på er! Japp, nu är jag hemma i Ekeby i Skåne :) Jag och den franska tanten satte oss ute i solen igår ett tag och väntade på min taxi. När taxin kom gick jag in och sa hejdå och tackade killarna i preceptionen för allt. Jag fick sen en puss på kinden av den franska tanten innan jag

Cape Town :)
lördag 21 april 2012 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjabba Tjena! :) I tisdags kvall var det ju fotboll pa tv, inte sa roligt precis :p jag hamnade iallafall i baren med tva "herrar". Dom berattade om allt jag skulle se i Kapstaden. Har kan man ju vara lange om man "maste" se allt dom sa, haha! Sen kom vi aven fram till hur lika svenska och

Mountain & Sharks
tisdag 17 april 2012 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej pa er! Just nu sitter jag i Kapstaden :) I lordags vaknade jag vid 7 tiden, gick upp, packa det sista sen at jag min sista fruksot med fmailje. Det var jag, Bev, Katrina, Matt, Ang och Elisa. Elisa skrattade som vanligt och tittade pa mig :) Efter frukosten fick jag en present av familjen.

Hejda mina fina barn!
fredag 13 april 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjena! Sista veckan i familjen och med dom underbara och fina barnen… Jag kan ju saga att kanslorna ar blandade… I sondags (paskdagen) sa gick jag upp som vanligt runt 8 tiden. Jag var duktig eftersom jag borjade dagen med att tvatta och hanga ut tvatten id et fina vadret :) Dar efter sa

Stort hjärta <3
lördag 7 april 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjena alla lasare :) Nu har det gatt en hel vecka sen Sandra akte, oj vad tiden gar fort... Lite laskigt att tiden bara kan rinna ivag sa snabbt! Helt galet! Men iallafall min forsta hela dag utan Sandra var i sondags. Da gick jag upp vid 8 tiden och vid 10 tiden var jag pa Hemingways