Med hjärtat kvar i Afrika
söndag 22 april 2012 - Ekeby, Skåne län, Sverige

Hej på er! Japp, nu är jag hemma i Ekeby i Skåne :) Jag och den franska tanten satte oss ute i solen igår ett tag och väntade på min taxi. När taxin kom gick jag in och sa hejdå och tackade killarna i preceptionen för allt. Jag fick sen en puss på kinden av den franska tanten innan jag

Cape Town :)
lördag 21 april 2012 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjabba Tjena! :) I tisdags kvall var det ju fotboll pa tv, inte sa roligt precis :p jag hamnade iallafall i baren med tva "herrar". Dom berattade om allt jag skulle se i Kapstaden. Har kan man ju vara lange om man "maste" se allt dom sa, haha! Sen kom vi aven fram till hur lika svenska och

Mountain & Sharks
tisdag 17 april 2012 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej pa er! Just nu sitter jag i Kapstaden :) I lordags vaknade jag vid 7 tiden, gick upp, packa det sista sen at jag min sista fruksot med fmailje. Det var jag, Bev, Katrina, Matt, Ang och Elisa. Elisa skrattade som vanligt och tittade pa mig :) Efter frukosten fick jag en present av familjen.

Hejda mina fina barn!
fredag 13 april 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjena! Sista veckan i familjen och med dom underbara och fina barnen… Jag kan ju saga att kanslorna ar blandade… I sondags (paskdagen) sa gick jag upp som vanligt runt 8 tiden. Jag var duktig eftersom jag borjade dagen med att tvatta och hanga ut tvatten id et fina vadret :) Dar efter sa

Stort hjärta <3
lördag 7 april 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjena alla lasare :) Nu har det gatt en hel vecka sen Sandra akte, oj vad tiden gar fort... Lite laskigt att tiden bara kan rinna ivag sa snabbt! Helt galet! Men iallafall min forsta hela dag utan Sandra var i sondags. Da gick jag upp vid 8 tiden och vid 10 tiden var jag pa Hemingways

Thunderstorm
lördag 31 mars 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej alla! :) Jag vet, det var lange sen sist… Men de var sa har att vi har haft varldens askovader och da forsvann internet och eftersom vi ar i Afrika sa tar det ju sin lilla tid innan man far tillbaka internetet… Men men, har far ni lasa fran dar vi slutade sist, och varning for ett langt

Bungy Jump!
måndag 19 mars 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej pa er! Nu ska ni lasa om min vecka :) I onsdags sa var Sandra tillbaka, jippi! Hon kande sig lite battre sa vi akte till daghemmet. Vi var vid ca kl10... Sega familjen, ja jag vet, haha! Men som sagt, vi ar i Afrika. Vi dela in barnen i grupper och ritade lite kaninmaskor som vi hade suttit

Sjuka veckan, typ
tisdag 13 mars 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej igen! Nu var det dags for ett nytt inlagg :) Det kanns som det inte har hant sa mycket men det har det nog egentligen. Jag har nog kommit in i en slags vardag har :) Men iallafall i onsdags sa ritade vi massa lov som jag och sandra hade klippt ut dagen innan. Barnen var duktiga och ritade som

Gonubie
tisdag 6 mars 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej pa er! Pa skottdagen var det uppstigning som vanligt vid 8 tiden. Vi akte till daghemmet vid 9 tiden. Det var inte sa soligt men fortfarande ratt varmt ute. Nar alla barnen var ute och lekte sa var en kille - Lisole, pa toa (utedass) och han skriker pa oss men vi fattar inte vad han ville, sa

Southafrica!
tisdag 28 februari 2012 - East London, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej på er som är på andra sidan jorden! Jag är nu i East London i Sydafrika. Men som vanligt så ska vi ta det från där vi slutade sist, det blir bäst så. Förre måndagen, alltså den 20 februari, så sa jag ju hejdå till alla underbara pinkare och det var sorligt... Efter jag hade