Around the globe in 189 days

tisdag 17 januari 2012 - måndag 23 juli 2012

Jag och två kompisar jag ut och resa lite. Vi ska först ner till australien sedan bär de av till Nya Zeeland och China och till sist USA.

Sydney!
torsdag 8 mars 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

Hallå! Tänkte säga att jag fortfarande lever, var ju ett tag sedan jag skrev något.. Men nu är vi i alla fall framme i våran sista destination i Australien, Sydney! Jäklar vad tiden har gått fort eller hur? Så bara 1 vecka och 5 dagar kvar tills Nya Zeeland! Ja efter Brisbane så drog

Söderut!
söndag 19 februari 2012 - Brisbane, Queensland, Australien

Tja! Nu var de ett tag sedan jag skrev lite... Men ska väll försöka uppdatera lite vad vi har hållt på med! Jag skrev i förra att vi skulle ta oss söderut och de har vi väll lyckats rätt bra med. Vi började att åka ner till Townsville, värdens dödaste stad. De var en rätt stor stad

Regnskog, The Great Barrier Reef och lamna Cairns!
onsdag 8 februari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Hej igen! De senaste dagarna har de hant en hel del! :) DE borjade pa torsdagen da vi hade bokat en regnskogs trip med Edy och Simon. Den resan var hur grym som helst! Till att borja med var guiden vi hade var helt galen. Men dagen borjade med att vi akte ut till regenskogen gick lite i den och sen

Still chillin
söndag 29 januari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Tjaooo! Nu har vi snart bott pa Gilligans i en vecka och snart 2 veckor borta fran svergie! Ansa lange chillar vi mest och ligger vid polen eller nere vid en lagun som ligger mitt i Cairns. I Torsdags var de Australia day, typ deras nationaldag tror jag. De ar en sann dag som alla dricker och

Cairns
måndag 23 januari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Hej igen! Har varit i Cairns i nastan fyra dagar nu. An sa lange har vi vall mest tagit de lungt och badat och sett oss lite om. Vi bojade med att ta in pa ett litet stalle som heter JJ's backpackers.Dar vi spenderade 3 natter. Forsta dagen var vi ute och gick och brannde oss ratt mycket... Sa