we be trippin'

tisdag 17 januari 2012 - måndag 23 juli 2012

Resan som sparats för i över 1 år...påbörjas på flygplats Stockholm Arlanda. Första Destinationen är Cairns (Australiens Östkust)och sista, The Big Apple.. Längs vägen kommer vi även titta förbi Kina å Nya Zeeland + diverse städer.

Nu drar vi!
tisdag 20 mars 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

sitter på Sydney Airport å skriver nu på min mobil so bare with me! efter strax över 2 veckor i den här storstan är det äntligen saga att dra vidare mot andra breddgrader. vi förväntas landa mitt i natten på Christchurch flygplats! vi lär tillbringa första natten på en bänk på

Trakigaste stan pa australiens ostkust...
lördag 3 mars 2012 - Newcastle, Newcastle, New South Wales, Australien

Halla igen!! Sitter har o vantar pa bussen till Sista stoppet i Australien...namligen Sydney... Sen sist jag skrev har jag hunnit med 3 olika stader varav endast EN holl mattet!!! Efter Brisbane vantade Surfers Paradise...En stad som gjorde oss mycket besvikna pga dess storstadskomplex...Det var

Ett efterlangtat inlagg fran Cairns, Townsville, Airlie Beach o mycket mer!
måndag 20 februari 2012 - Brisbane, Queensland, Australien

OOOOOOOhhh va lange sen det var jag skrev nagot har!!! Maste t.o.m. se efter hur jag avslutade i det foregaende inlagget for o se var jag ska borja... Sadar! da ska vi se!! Efter det senaste inlagget sa borjade det handa saker i Cairns pa riktigt.. Det var namligen dags for oss att ta varat

Cairns, Australia
måndag 23 januari 2012 - Tingshusgatan 1, Gnesta, Södermanlands län, Sverige

halla dar. Har lite tid over sa tankte att jag satter mig a skriver nara rader har idag eftersom jag anda har bytt stad sen sist! For ungefar 3 dar sen landade vi i Cairns pa Australiens nord-ost kust... Vacker stad, omringad av regnskog o med klimatet som hor till... Landade tidigt pa morronen med

Perth Australia
onsdag 18 januari 2012 - Tingshusgatan 1, Gnesta, Södermanlands län, Sverige

Da har vi landat.. for fjarde gangen..Men denna gang i Perth..A det kanns sjukt... 25 grader pa nu och klockan ar runt 3 pa natten... godkant..Har varit med om varldens segaste javla flygning..Vi har hunnit med att vanta i 8 timmar i Qatar for anslutande flyg, tappa bort boardingpass pa flyget,