Colombia

fredag 6 januari 2012 - söndag 5 februari 2012

Finnes flygbijett Bogotá t & r och 3 nätter bokade på ett hostel där... Vad som sen händer får vi se.. Det är 10 år sedan Therese och jag bestämde att vi skulle göra en längre resa igen tillsammans och nu äntligen ska den bli av!

Hacienda Venecia, Zona Cafetera
onsdag 1 februari 2012 - Manizales, Caldas, Colombia

Det blir inte sa manga bilder... detta ar nu tredje datorn jag brakar med utan att det gar bra. Det blir nagra fa bilder och resten lagger jag upp nar jag kommer hem! Nu sitter vi pa vart hostel i Bogota och vantar pa att frukosten ska bli klar. Sen bar det ut pa stan nagra timmar innan det ar dags

Río Claro
måndag 30 januari 2012 - Manizales, Caldas, Colombia

Nu har det gatt flera dagar igen... o jag har nastan glomt bort var vi varit, vad vi gjort och vad jag vill delge er... Just nu har jag gatt ner i nagon slags energisparlage dar jag helt tappat grepp om tid och rum. Vi befinner oss strax utanfor Manizales i Zona Cafetera (kaffezonen) pa en

Medellin och Santa Fe de Antioquia
fredag 27 januari 2012 - Medellín, Antioquia, Colombia

Det blir tva inlagg idag sa om du inte last "sista dagen Cartagena och tittat pa de bilderna sa har du missat nat! Resan fran Cartagena skulle ta 13 timmar med nattbussen men tog faktiskt bara 11 - glad overraskning. Vi var i god tid pa stationen och han med en del betraktelser aven dar. Ett par

Sista dagen Cartagena
torsdag 26 januari 2012 - Cartagena de Indias, Bolívar, Colombia

Har kommer mest lite bilder for vi har redan lamnat Cartagena bakom oss och det kommer ett nytt avsnitt med lite mer text. Har haft stora problem m datorer som det inte gar att ladda ner bilder pa och dar jag inte ens kommit in pa Resedagboken. Nu sitter vi i en liten "byhala" dar vi hittat ett

Cartagena 2
söndag 22 januari 2012 - Cartagena de Indias, Bolívar, Colombia

Hej, fortfarande kvar i Cartagena, har inte hant nagonting alls. Livet gar sin stilla gang, vi gar upp pa morgonen tidigt, ater frukost, hanger runt, laser spanska, laser bocker och umgas. Allt sker i slow motion. Vi ar bada lite halvt magsjuka fortfarande men det gor inte sa mycket att vi inte