Sportlovsresa till Florida

torsdag 23 februari 2012 - måndag 5 mars 2012

ÄNTLIGEN!
måndag 27 februari 2012 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Ja äntligen!!!!  På morgonen så åkte vi ifrån hotellet kl 8 och ner mot Daytona och bytte hotel för St. Augustine ligger en timmes bilfärd från Daytona och eftersom vi inte visste hur det skulle bil med race:ett så flyttade vi närmare.  Men innantill lämnade St. Augustine så

NACAR INSTÄLLD :-O
söndag 26 februari 2012 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Nu är äntligen tillbaka på hotellet efter en heldag i Daytona, vi lämnade hotellet kl 7 på morgonen, lagom tills solen hade gått upp. Efter en timme i bilen så var vi framme. Hitta en parkering och tog en skolbuss till Daytona 500 speed way. Väl framme vid banan så gick vi in och ner på

St. Augustine
lördag 25 februari 2012 - Sankt Augustine, Florida, USA

Ja nu har vi äntligen kommit fram, på väg upp till St. Augustine. Innan des så stannade vi till i Daytona för att hämta upp våra biljetter till DAYTONA 500.. Gick runt lite och kollade lite. Finns en hel del och se där kan jag lova, och sedan upp till St. Augustine. Väll upp i St Agustin

1/3 NU ÄR DET DAXS
fredag 24 februari 2012 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Jja nu börjar den långa flygresan, sitter och väntar på att planet ska komma in till  gate:en, så man kan börja sin flygresa ner över till Amsterdam där det blir ett byte till Minneapolis  och därefter så tar vi ytligare ett flyg som tar oss till Orlando :)  Det är mulet väder här

2/3 AMSTERDAM
fredag 24 februari 2012 - Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna

Nu har vi landat i Amsterdam och allt är bara bra, lite sömn fick jag på första flygningen nu, Det är nog ett + för det ser nu ut som nästa flyg är packat. Ja innan vi kom till gate:en så fick vi hämta ut våra biljetter, det var något konstigt med de igår när vi checkade in bagage