Vietnam

måndag 6 februari 2012 - torsdag 23 februari 2012

Reser till Vietnam tillsammans med Hasse, Carin & Göran.

Åsså var det snart slut
tisdag 21 februari 2012 - Phan Thiet, Vietnam

Sitter återigen i min solstol, funderar över hur har vi haft det nu när det snart är över. Det har har varit en mycket bra och avkopplande semester. Vi har verkligen gått ner i varv allihop, har läst en väldig massa böcker. Carin Gerhardsen HammarByserie har snurrat runt och jag har inte

Bilder
tisdag 21 februari 2012 - Phan Thiet, Vietnam

Hoppsan, jag la in några sista bilder men de hamnde inte under något dagboksinlägg. Nu är den sista dagen snart slut. Det verkar som det dra ihops sig till oväder här i Mui Né. Dagen har varit molning men varm, havsvattnet rör sig oroligt och det far omkring en massa sopor i det. det blev

Semesterlördag
lördag 18 februari 2012 - Phan Thiet, Vietnam

Oj, nu knep det till i magen av saknad, längtar efter vår lilla tornado! Ja du Magnus, den här tanten behöver mer träning i "padda" den lever ibland sitt eget liv och skriver en massa konstiga ord, men träning ger färdighet. Igår skrev jag ett inlägg som bara försvann i cyberrymden. Så

snabbt stadbesök
lördag 18 februari 2012 - Phan Thiet, Vietnam

har nu varit på en snabbt "stadsbesök" i Phan Thiet.inte vår grej det inte. vilken röra! var på ett stort typ Ica maxi, jisses vilket liv det dånade i huvudet när vi gick ut därifrån. Tjatter! gick en promenad till floden för att se de fina båtarna, tror den blåa båtfärgen var på

Annorlunda väder
torsdag 16 februari 2012 - Phan Thiet, Vietnam

Saknat oss? För trött igår för att skriva! Spännande detta att ju mer man vilar desto tröttnare blir man. Telefonöronen vilar vi här, inte många samtal förutom några enstaka som kommer mitt i natten. Har haft ännu två dagars vila med bolläsning och soduko. Gymmet har stängt, nu beter