Thailand och Australien

onsdag 8 februari 2012 - tisdag 10 april 2012

Sista dagen
söndag 8 april 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej Hej Hej Hur har ni det dar hemma? Jag hoppas att ni har var och INGEN sno!!! Jag vill komma hem till minst 10 plus grader sa det ar bara att borja jobba nu solen ;) Vi hade 3 valdigt skona dagar i Cairns som vi spenderade vid poolen och shopping. Dock var shoppingen inte sa bra... Vi

En valdigt rolig vecka!
måndag 2 april 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Hej hej hej! Oj vilken vecka vi har haft! Har inte haft en sekund over att vila :D Det gillar vi!!! Vi akte fran Noosa till Rainbow beach, resan tog ungefar 2 timmar. Dagen efter vi anlande sa skulle vi aka till Fraser Island och campa i 3 dagar sa det var en genomgang direkt nar vi kom. Dom

Brisbane och Noosa
söndag 25 mars 2012 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Hej Hej Hej!! Hur har ni det dar hemma? Just nu befinner vi oss i Noosa! Innan vi kom hit sa spenderade vi 2 dagar i Brisbane, valdigt trakig stad som vi lika garna kunde hoppat over. I Brisbane sa tillbringade vi dagarna med nagra andra svenskar fran runt om i Sverige. Sebastian, Reine, Maria,

Byron Bay and Surfers Paradise
måndag 19 mars 2012 - Gold Coast, Queensland, Australien

Hej hej hej!! Hur mar ni dar hemma? Vi befinner oss just nu i Surfers Paradise! Innan dess var vi i Byron Bay som var hur bra som helst. I byron bodde vi pa ett hostel som Heter Aquarius. Det var valdigt bra! Vi delade rum med 2 trakiga tyska tjejer 2 killar fran nagot annat land Chile kanske? :P

Sydney levererar!
söndag 11 mars 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej hej hej hej!!! Hur mar ni dar hemma?? Jag mar super bra och har det hur bra som helst! Sydney ar en helt underbar stad! En stad dar jag mycket val kan tanka mig att bo! Vi har varit har nu i 6 dagar! Har hunnit med massor! Vi har traffat bade Magga och Martin har nere, hur kul som helst! Vi