Kata, Honey resort

tisdag 28 februari 2012 - onsdag 21 mars 2012

Nu är det snart dags igen. Vi och Ingemars åker tillsammans till Thailand.Detta land kommer alltid att förbli något speciellt för oss.Vi ska nu bo på samma ställe hela tiden. Ni får se vad vi hittar på under dessa tre veckor.

Sista dagarna
tisdag 20 mars 2012 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej! I forrgar besokte vi de tre oarna, Khai Nui, Khai Nai och Khai Nok. Vi snorklade och sag en massa olika farggranna fiskar. Att aka speedbat var underbart. Ni ska bara veta vilken servise vi hade under turen. Kall dryck och frukt hur mycket som helst. Lunchen pa Khai Nai var utsokt god. Khai

Parlon
lördag 17 mars 2012 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej alla! Vi skrev pa engelska for att kolla era engelska kunskaper men de verkar inte vara sa goda. Vi har gjort en utflykt till Rang Yai, parlon. En van korde forst till Patong for att ta upp nagra personer. Vagen till piren var mycket upplevelserik, allt var nytt for oss. En speedbat tog oss, 7

Korallon
onsdag 14 mars 2012 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

igar hade vi en underbar dag pa Korallon. Vi blev hamtade av en minibuss, akte sedan speedbat till on. En guide var med oss hela dagen. Stolarna fanns bl.a under traden sa vi hade bra med skugga. Snorkling ingick liksom lunch. Jattegod mat. Vi var i alla fall utslagna nar kvallen kom. Idag har vi

a hot day
söndag 11 mars 2012 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Today we have been on the beach Nai Harn. We took a tuk tuk. The beach was not so big but it was very hot there. The water was nearly blue and clear. The sand was very very hot so it was difficult to walk on it. The sandwish we ate tasted good. We were there about three hours, then we gave up. Now

En regnig dag
torsdag 8 mars 2012 - Bjurholm, Västerbottens län, Sverige

Hej pa er! Pool och strand for hela slanten. Vi intog middag, igar, pa Charlies, god svensk mat som omvaxling.Idag har det regnat i omgangar. Vi tog en tuktuk till Big C och Lotus. Vi blev inte impade av dessa affarer. Pa hemvagen tog vi en 12-sitsig Van. En ny bil med skinnkladsel. Ni ma tro att