Amerika

tisdag 13 mars 2012 - tisdag 8 maj 2012

Panama - Usa

California
onsdag 2 maj 2012 - San Francisco, Kalifornien, USA

Jag kan forsvara mig med att jag har forsokt skriva men mina inlagg har forsvunnit haha, men ja. Det har varit lite dalig uppdatering har. Minst sagt. Men okej, var USA resa i korthet (extremt forkortad): Landade i Chicago, sov en natt pa en bank pa flygplatsen innan vi hoppade pa nasta plan

Los Angeles
måndag 9 april 2012 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej! Jag har inte hunnit skriva nagot har pa ett tag men vi ar iallafall framme i Los angeles nu. Vi kom hit i onsdags efter en typ 30 timmars resa med overnattning pa en bank pa flygplatsen i Chicago (som forovrigt ar en av varldens storsta flygplatser och jattefin, tur att vi ska flyga darifran

Jag ser det regnar
lördag 31 mars 2012 - Bocas del Toro, Panama

Har ar klockan nio pa morgonen och det ar jattetrakigt vader, moln och duggregn. Men vi har haft tva jattefina dagar hittills i Bocas. Igar tog vi en vattentaxi ut till en annan o och en jattefin strand, vi kom dit vid tio och stannade till anda till fem. Idag var tanken att vi skulle aka till

Bocas del Toro
fredag 30 mars 2012 - Bocas del Toro, Panama

Ah, vad vi ar glada att antligen vara har! Och idag har solen skinit pa oss ocksa! Det har ar verkligen ett paradis, vi tog en battaxi ut till en strand som lag pa en annan o idag och solade nagra timmar. Det ar sa sjukt fint har!! Nar man badar ar det som att dyka ner i ett akvarium, vattnet ar

Bocas del Toro
fredag 30 mars 2012 - Bocas del Toro, Panama