OS i London - Damfotbollsfinalen

tisdag 7 augusti 2012 - lördag 11 augusti 2012

Jag och mina två döttrar- Evelina och Angelica- har fått biljetter till Damfotbollsfinalen på Wembley den 9 augusti. Ska bli så himla kul att få uppleva OS på plats!

Hemma igen!
lördag 11 augusti 2012 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Ja nu är man alltså på svensk mark igen! Var uppe halv fem idag (engelsk tid) o gjorde oss i ordning innan taxin kom o hämtade oss kl 5. Efter en resa på ca 15 min till Heathrow så checkade vi in min resväska o begav oss in för att få lite i magen. Blev en baguette o kaffe. Planet gick

Sista dagen här har vi tillbringat "hemma"
fredag 10 augusti 2012 - High Wycombe, England, Storbritannien

Sista dagen här tillbringade vi inne i High Wycombe. Gick i affärer o hittade lite smått o gott. Var o åt på Subway till lunch. Varmt o skönt idag också. Sitter nu o väntar på att de ska svara så vi kan beställa kinamat. Ska bli gott, är lite hungrig nu. Vi sitter o ser handbollen på

Dagen för OS-finalen
torsdag 9 augusti 2012 - London, England, Storbritannien

Idag är dagen som vi väntat på i nästan 1½ år! Så länge sen är det sen vi ansökte om våra biljetter till damernas OS-final i fotboll. Solen sken från en klarblå himmel när vi gick upp o gjorde oss klara för avfärd. Vi gick en bit o tog bussen till Uxbridge där vi sen tog

1:a dagen i London
onsdag 8 augusti 2012 - High Wycombe, England, Storbritannien

Nu har vi kopplat in oss på familjens nätverk och skall snart äta frukost innan vi så småningom ska ge oss ut i OS-staden London. Resan hit gick bra. Vi kom hit ca halv nio och Clare kom dit och hämtade oss så vi kom från dörr till dörr, väldigt bra. Det duggregnade och var grått när

Vi har gått o gått o gått....
onsdag 8 augusti 2012 - High Wycombe, England, Storbritannien

Hejsan! Jag gör en uppdatering av gårdagens text. Datorn krånglade så allt försvann o jag fick skriva om det 3 ggr o det blev mindre text för varje gång!! Har precis kommit hem efter en lång dag i London. Tog bussen till Bourne End o sen tåget in till Paddington Station i fm. Sen tog vi