USA

söndag 8 juli 2012 - onsdag 8 augusti 2012

Sista dagen i NY!
söndag 5 augusti 2012 - Manhattan, Kansas, USA

Hejhopp! Nu borjar det dra ihop sig for hemgang. Imorgon sa aker vi hemat och det kanns valdigt skont maste vi saga. Nar vi landar hemma sa kommer vi aka direkt till Ica och inhandla kaffe, kaviar, sill och falukorven. :) Hur som helst sa har vi varit och shoppat(Tina d.v.s.) lite pa 34th

Rockefeller center och chinatown
torsdag 2 augusti 2012 - Manhattan, Kansas, USA

Tjo! Skulle skriva ettt inlägg igår men sidan fungerade inte. På tisdagen traskade vi runt lite här och var för att bekanta oss med stället. Vi köpte city-pass, där vi får besöka 6 olika kända byggnader och åka båt runt manhattan. Vi köpte även biljetter till två olika standup

Tre Har Blivit Två
tisdag 31 juli 2012 - 1023 Virginia St, Key West, Florida, USA

Tjenare nu har en av dom tre kommit hem till lyan, resan gick bra och jag hoppas den gjorde det för er också tina och tobias... Utan tvekan den roligaste resan jag gjort i mitt liv. Imorgon ska jag försöka få upp lite mer bilder, är för trött för det nu, har gått sömnlös sedan jag

New York, Manhattan
tisdag 31 juli 2012 - New York, USA

Tjosan! Igar sa vinkade vi av Tom som akte hem till svedala. Efter det sa flog jag och Tina vidare mot New york. Vi landade pa JFK vid 22.45 igar kvall. Det var coolt att se alla ljus och byggnader nar vi akte taxin till hotellet. Vi kan dock saga att taxichaufforerna har kor som idioter. Sa det

Key west och Downtown Miami!
lördag 28 juli 2012 - South Miami, Florida, USA

Hejsvejs! Vi har missat nagra dagar medan vi haft riktigt skoj nere i Key west. Vi akte som sagt till ett annat hotell i Islamorada. Riktigt fint och bra service(Hamptons inn & suites). Dar vi spenderade 3 natter. Vi hade tid att aka pa en snorkelutflykt under 2h. Det var lite djupt vatten men vi