Miniluff till Prag

onsdag 1 augusti 2012 - onsdag 8 augusti 2012

Vi tar tåget ner till Prag med nattåg Köpenhamn-Prag ToR.

Tågäventyr
onsdag 8 augusti 2012 - Avesta, Dalarnas län, Sverige

Prag var en stad som gav mersmak! Vackra miljöer vart man än gick och en härlig stämning. På kvällarna gick vi till Gamla Torget och lyssnade på musik, såg på allt folk och hästvagnarna som kom förbi. Elis satt på axlarna och tittade på klockspelet. Vi satt ute på gatan bara och kunde

Framme i Prag
fredag 3 augusti 2012 - Prag, Tjeckien

Tagresan till Kopenhamn gick valdigt bra. Elis tyckte det var spannande med alla tag och tunnlar! Danhostel lag pa lagom gangavstand fran jarnvagsstationen. Det var Europas storsta vandrarhem! Vi hade dubbelrum med dusch med fin utsikt over stan och Tivoli. De hade bar, frukostbuffe och

Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Färdigpackade och redo att åka på miniluff!
tisdag 31 juli 2012 - Avesta, Dalarnas län, Sverige

Imorgon åker vi iväg! Vi tar tåget till Köpenhamn och övernattar där en natt på Danhostel. Sen har vi dagen därpå att spendera i Köpenhamn innan vi åker med nattåget mot Prag vid 18-tiden. Vi stannar 3 nätter i Prag på Hostel Downtown. Vandrarhemmet hade verkligen bra läge nära