Vietnam

onsdag 19 december 2012 - söndag 13 januari 2013

142 dagar till avresa...

phu quoc
onsdag 2 januari 2013 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Kom till Phu Quoc igår, nu är det slut med shopping och kultur, nu ägnar vi oss åt bad,solstolar och mat (mer pilsner för min del) Ha det...

Ho Chi Minh
söndag 30 december 2012 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Varmt! var ute en sväng på fm, Lina shoppade tavlor. Åter ut en sväng vid ett snåret men vi kroknade i värmen och flydde till hotellet och AC. Mkt pådrag här inför nyår, ljushower och uppträdande till MKT hög volym redan idag, undrar vad som blir i morgon, ska bli intressant, vi bor ca

Födelsedag
lördag 29 december 2012 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Firat med att flyga Business class :-), sitta i ett eget väntrum med fri förtäring och sedan glida förbi "pöbeln" vid ombordstigningen, gott om om utrymme och service ombord :-D. ps. är inne på min 5:e Tiger, morr! ds Ha det!

Mot huvudstaden!
lördag 29 december 2012 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Klibbigaste dagen hittills!!! Vi vantar pa taxi mot Danangs flygplats far att dra till Ho Chi Minh City!! Igar var vi pa stranden, Tina och pappa badade i vagorna. / Lina

Ser bra...
torsdag 27 december 2012 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Fått mina glasögon, ser nu bra :-). Fått en jacka uppsydd, ser nu bra ut :-D. ha det! ps. Rickard det finns bilder i fotoalbumet. ds.