Benelux

måndag 30 juli 2012 - söndag 12 augusti 2012

Runt i Benelux, Amsterdam, Bryssel, Luxemburg, Paris

snart på väg hem...
söndag 12 augusti 2012 - Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna

Hej hej igen... Igår så delade jag och Paula upp oss på dagen och körde lite fritt några timmar. Jag åkte upp i konstnärskvarteren i några timmar och efter det åkte jag och fotade i 1,5 timma. Vid 17 möttes vi åter på hotellet och åkte ner på stan för middag. Det vart en öl på en

hej hej
fredag 10 augusti 2012 - Paris, Île-de-France, Frankrike

hej hej tänkte bara säga att allt rullar på här... resdagboken vill inte vara med varje dag så därför blir det som det blir... Idag är det sista dagen i Paris och imorgon åker vi åter till Amsterdam. I onsdags så började vi dagen med att åka ner till Eifeltornet för att stå i den

livstecken igen...
onsdag 8 augusti 2012 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej hej igen... Det vart några dagar utan skrivande.. internet strulade i söndags i Luxemburg och igår var jag helt enkelt för trött. I lördags så gick vi och åt på en Belgisk returang och där provade vi spagetti Bolognese med Chimay Röd i såsen. Den var god och vi han med att prova

Internet igen...
lördag 4 augusti 2012 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Hej hej igen, Igår vart det inget skrivande då vi inte hade något fungerande internet. Vi sa till om det idag och fick ett rum på 2 våningar högre upp, våning 22. Igår gick vi upp ganska tidigt i Rotterdam och enligt guiden i Amsterdam fanns det inget att titta på där. Men vad fel han

Senast aktiv - från Elmshorn, Schleswig-Holstein, Tyskland
lång dag med mycket foto
torsdag 2 augusti 2012 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

jag fortsätter med igår kväll. Efter att jag hade skrivit klart så tog till slut regnet ett uppehåll. Då valde vi att gå ut igen, vi hamnade på den lilla bryggeripuben Brouwerij De Prael. Där han jag testa 7 olika sorter. Det är alltid intressant att prova utbuden. Efter det återvände