Portugal

Körresa

lliha de tavira
onsdag 10 oktober 2012 - Tavira, Faro, Portugal

Vaknade med solen som strålade in i rummet..gick ner en trappa för frukost. hittade ett supermarket liter närmre idag som jag fixade lite shopping att ha till lunch, ställde mig vid taxin och fick skjuts till färjeläget för en 5 min båtfärd över till Taviras strand.. bad taxi chaffisen

avresa
måndag 8 oktober 2012 - Tavira, Faro, Portugal

Då var jag framme i tavira i ett otroooloigt fräscht hostel endast 4 i varje rum men ser ut som jag blir ensam ac,tv hörna bar,free wifi, orientalisk inredning sååååå snygg soffa >(kolla in bilden).. har hittat så mycket vackra föremål idag.. blommor ,palmer, god mat.. yepps med öl

Lissabon
lördag 6 oktober 2012 - Santo Isidoro, Portugal

Flygresan gick fint! Tog flygbussen ner till hamnen och hade sökt på nätet om hostels och hade hört att detta område skulle ha ett flertal. LA-hostel blev det 10€/natt. gatorna här sjuder av liv. var upp till Principé real igår natt och träffade massa trevliga människor på klubbarna