Sol & Spa Turkiet

lördag 20 oktober 2012 - lördag 27 oktober 2012

En veckas All inclusive resa med sol, bad, träning, mat och bara chilla inför en nystart i Sverige. Lovley Per!

Summering av resan
måndag 29 oktober 2012 - Järna, Stockholms län, Sverige

Sista dagen fick vi sol hela dan, enda dagen på hela resan :-) På kvällen avslutade vi med en trerätters middag på hotellets italienska restaurang, gott! Summering: Turkiet har bra klimat, inte förr torr eller fuktig luft. Maten är god på restaurangerna och personalen har hög

Sol hela dagen
torsdag 25 oktober 2012 - Kemer, Turkiet

I tisdags kvälls var vi ute på stan och åt en traditionell turkisk kebap (jag åt en pizza) på en mysig restaurang med väldigt bra service. Maten var så god! Till det avnjöt vi med en öl och en flaska rött vin. Vi gick vidare till en bar där vi tog en drink och en efterrätt, snacka om

Soleld och åska
tisdag 23 oktober 2012 - Kemer, Turkiet

Söndag kvällen vi med en vandring ner till centrum där det blev en god drink och tilltugg på en mysig liten resturang. Klockan springer iväg när man har trevligt och eftersom det var söndag var det lugnt på stan så vi gick hem och knoppade efter tolv tiden. Måndagen började med några

Hamam & Sol
söndag 21 oktober 2012 - Kemer, Turkiet

Dagen började med ett yoga pass i gryningen följt av en kontinental frukost. Efter det avnjöt vi det turkiska badet och massagen Hamam i 2h, en upplevelse värd sina 50€. Efter det tittade solen fram och vi fick några D-vitaminer lagrade så att vi orkade med ett gym pass efter en sen lunch.

Vackra Kemer
lördag 20 oktober 2012 - Järna, Stockholms län, Sverige

Efter tio timmars resa är vi framme på hotellrummet i Kemer. Vi möttes av informationen om att idag har det varit 38grader varmt och 27grader i havet. Va? Det är nästan sydost Asien värme, lite torrar i luften bara. Har hört av många att Turkiet skall vara så vackert och nu förstår