Namibia 2012

måndag 5 november 2012 - lördag 8 december 2012

Nu ska vi ta oss en tur till Afrika igen! Spela lite golf, åka bil och prova vin, titta på djur & natur i Namibia! Ola & Lotta

Slutet gott, allting gott........
fredag 7 december 2012 - Stellenbosch, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hello! Nu har vi fått upp vikten tillräckligt,i packningen alltså, så då är det dags att åka hemåt mot julmaten:) Konstig känsla att se granar och glitter och 35 grader varmt, men synd att klaga! Förstår att vi får skotta snö och åka skidor på söndag, här är det snowboard på

Kapstaden
söndag 2 december 2012 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej! Nu är vi fulla av vin och mat, hi hi, så imon blir det en tur in till Kapstaden och lite kulturella besök på bla museer! Vi har även tagit en runda golf och kanske blir det en sväng, eller sving, till på tisdag! Underbart golfväder idag, max 25 och sval bris från bergen! God mat coh

Vintur
torsdag 29 november 2012 - Stellenbosch, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hello! Nu åker vi rundor och äter gott och provar ett och annat vin! Stormvarning idag och det blåser friska vindar! Igår va vi och prova vin på en gata inne i centrum av Stellenbosch, gratis är alltid gott - tyckte studenterna också!! I helgen blir det nog en runda golf och lite marknader,

Stellenbosch
måndag 26 november 2012 - Stellenbosch, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hej igen! Nu har vi lämnat Windhoek och är tillbaka i Sydafrika! Här är lite kallare, runt 20 grader, så vi får se hur många dopp det blir i poolen! Har varit på en trevlig vingård idag, Waterford, och smakat choklad och vin! Imon blir det nog en sväng ner mot Godahopp! Ha d, d har

Etosha
torsdag 22 november 2012 - Namib-Naukluft National Park, Erongo Region, Namibia

Hej Nu har vi varit ute och tittat på djur, mååånga zebror! Lejonen smaska i sej en av dom! Häftigt! På söndag flyger vi ner till Kapstaden igen och fick precis reda på att vi fått nytt flyg. Piloterna på Air Namibia strejkar så vårt flyg va inställt, men det fixade sej, hoppas vi!