Kamala Beach-ett break i livet!

onsdag 12 december 2012 - torsdag 28 februari 2013

På onsdag bär det av! Det är en hel del att fixa innan man åker på en sådan lång resa. Tjänstledigt, Felicia ledig från skolan, anmälan till Svenska skolan i Kamala, visum, extra försäkring, flygbiljetter, ja det är säkert något jag missat. Nu har jag nästan packat klart. Bara solskyddsfaktor, och en BIB kvar att handla. Jobbar in i det sista och avslutar med en förhandling på tisdag eftermiddag. Jag undrar om jag kommer att längta hem? Den snö och kyla som kommer nu kan jag lätt vara utan, men jag kommer med all säkerhet längta efter familj och vänner. Tur att Skype och FaceTime finns! Sen kommer ju Pernilla med Oliver och Tobias och hälsar på på annandagen och stannar i två veckor! Kul! Carola och jag kommer att få en hel del att pyssla med eftersom Cayann curve collection http://cayann.com/ kommer att sjösättas sakta men säkert. Håll tummarna! Nästa gång ni hör av mig blir från ett 30 grader varmt Phuket! Sköt om er! Kram!

Sammanfattning-Cayann Curve-Ett break i livet
fredag 1 mars 2013 - Phuket, Phuket, Thailand

Ja ni... Nu har det gått 75 dagar sen vi reste till Kamala. Men allt roligt har som bekant ett slut, och nu sitter vi på Phuket airport och väntar på att få gå ombord på planet till Bangkok. Sen blir det cirka 4 timmars väntan och sista shoppingen innan den långa resan hem.. Hur har det

flurpen i Kamala Beach-ett break i livet!
Härliga helg! Cayann Curves vilar..
söndag 17 februari 2013 - Phuket, Phuket, Thailand

Igår tog jag och Felicia moppen till Bangtao och käkade en god frukost precis vid stranden. Sen blev det sol och bad till klockan 4 då vi kände oss nöjda och körde hemåt. Stranden och vattnet i Bangtao är verkligen något extra. Lite färre människor och lite svalare vatten, vilket är

flurpen i Kamala Beach-ett break i livet!
Dagen efter Cayann Curve Collection Fashion show
söndag 10 februari 2013 - Phuket, Phuket, Thailand

Tjoho-vilken show! Allt satt perfekt! Dagen började med att jag, Carola och Molly åkte till frissan för att piffa till oss lite. Carola och jag skulle ha lite håruppsättning och Molly ville ha rosa lugg.. Det slutade med att mitt hår blev superlockigt och inte uppsatt och Carola tog ner

flurpen i Kamala Beach-ett break i livet!
Genrep inför Cayann Curve Collections Fashion show!
fredag 8 februari 2013 - Phuket, Phuket, Thailand

Att ta tjänstledigt och åka till Thailand för att skapa en kollektion av kläder i skön kvalitet, härliga mönster och smickrande passform för kvinnor som inte är så små är en utmaning. Jag kan inte sticka under stol med att det tar på krafterna. Att Carola och jag dessutom fick för

flurpen i Kamala Beach-ett break i livet!
Cayann Curve Collection Fashion Show närmar sig!
söndag 3 februari 2013 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag är det söndag. Vi har inbjudan till showen klar, vi har fått våra visitkort, vi har valt musik (som min snälla vän Joanna just nu kämpar med att redigera), sminkösen är bokad... Och ytterligare cirka 37 "att göra" punkter...Ja vi har i stort sett koll. Nu återstår att åka runt på