Gambia!

tisdag 22 januari 2013 - onsdag 6 februari 2013

Till Gambia för att besöka familjen till mitt hjärta:)

Hemma
söndag 10 februari 2013 - Ski, Akershus fylke, Norge

Hemma ett par dagar nu och tillbaka till kylan och verkligheten.... hær kommer alla bilder till slut, de finns under inlægget "tiden rusar" Tess

tiden rusar
lördag 2 februari 2013 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Nu har vi inte många dagar kvar här, på tisdag kväll flyger vi härifrån. Tiden har gått väldigt fort, men vi har njutit av sol och värme, god mat och trevligt sällskap. Bilder går inte att ladda upp här, dom får jag lägga in när jag är hemma så får ni se hur det ser ut här! Det

regn i Gambia
fredag 25 januari 2013 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Hej! Nu var ännu en dag till ända, tråkigt. Tiden går för fort! Som ni märker har jag lite problem att ladda upp bilder här, men har lyckats på facebook, så ni som inte har det får vänta:-) Idag har det vart regn och mulet hela dagen, precis som en sommardag i Sverige eller Norge. Vi

gambia
onsdag 23 januari 2013 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Hej! Jag kom fram till gambia:-) så härligt! Det är varmt och skönt här men inte för varmt, alldeles lagom! Igår var vi bara ute och åt för jag kom så sent. God mat:-) Idag har vi vart och hälsat på familjen, så himla söta och trevliga var dom allihop jag har bara lite svårt

mitt i natten
tisdag 22 januari 2013 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Då har jag lyckats ta mig hit i alla fall, hoppas jag kommer hela vägen fram. Det satt en snarkande man bredvid mig på bussen så jag lyckades inte sova något vidare. Det var en trevlig taxichaufför som körde mig hit, han bille bjuda mig på middag när jag kom tillbaka ha ha! Jag är lite