New York och Jamaica

fredag 1 februari 2013 - lördag 2 mars 2013

Ett kort stopp i New York innan vi åkte vidare till Jamaica

Cigarrshopping!
onsdag 27 februari 2013 - Montego Bay, St. James Parish, Jamaica

Idag tog vi lite sovmorgon efter den hårda utflykten igår. Efter frukosten var det dags för Gotte och mig att dra oss mot poolen för dagens vanliga vattengympa pass. När vattengympan var slut hoppade Christopher i havet och träffade där på svensken och tog en pratstund, då kom vattenmannen

Utflyktsdag!
tisdag 26 februari 2013 - Montego Bay, St. James Parish, Jamaica

Idag hade vi ställt klockan för att hinna äta lite frukost innan dagens utflykt skulle avgå kl 08,25. Vi var många från hotellet som skulle på samma utflykt. Bussen kom och vi hade en riktigt bra guide. Det första hon gjorde klart för oss är att på Jamaica har de den policyn " don't

Trampbåtsturen!
måndag 25 februari 2013 - Montego Bay, St. James Parish, Jamaica

Idag kom vi äntligen iväg på trampbåten men det skulle vi inte ha gjort! Gotte har drömt om att han simmar i polen hela natten och simmat i sängen. Detta har hållt både jenny och gotte vakna hela natten. Det var två griniga medpassagerare som kapten nilsson fick med sig ut på skutan.

Vattenmannen!
söndag 24 februari 2013 - Montego Bay, St. James Parish, Jamaica

Idag hade vi bestämt oss för att gå upp tidigt 07.30 och äta frukost för att ta en sväng med en av trampbåtarna. Jag försökte väcka mina två killar utan resultat och frukosten blev inte förrän kl 09.30 vilket gjorde att det inte blev någon tur med båten idag heller. Efter frukosten

Senast aktiv - från Kemer, Turkiet
Mardrömsfärden på trampbåten :)
lördag 23 februari 2013 - Montego Bay, St. James Parish, Jamaica

I morse hade vi bestämt oss för att åka trampbåt, vi gick bort dit för att låna en men då sa badvakten att t blåste för mycket och att vi fick komma tillbaka i morgon kl 09.00. Gotte blev jättebesviken då vi hade lovat honom att åka båt :(. Vi gick bort till våra solstolar vid poolen