Radhus i Illetas

måndag 18 mars 2013 - fredag 14 juni 2013

Vi tar en paus i livet o stoppar ekorrehjulet och ägnar tid till familjen med inga måsten

besök,Sverige & bröllop
söndag 2 juni 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!!! Nu var det sååå länge sedan vi skrev något. Det har varit full rulle med två besök o en långhelg med bröllop i Sverige. De första dagarna mina föräldrar var här så hann vi med lite små turer, vi var på marknaden i staden Andraxt med massor av mat, kläder, smycken, läder o

Cala D'or & Hemma mys
måndag 13 maj 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!! Dag 57 utav 89.. Vi njuter för fullt o det känns helt sjukt att vi har varit här så länge. Mallorca har väldigt mycket att erbjuda o det känns nästan som man skulle behöva ännu längre för att hinna med allt. Vi har många restauranger, vingårdar, stränder & marknader att se, men

Rask & CO
tisdag 30 april 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej Äntligen kom familjen Rask på besök! Melvin har längtat ihjäl sig efter Viggo & Hugo. Under de 3 dagar såg man nästan knappt röken av Melvin. Han hade fullt upp o leka med grabbarna. Vi fick tre jätte mysiga dagar här nere. Tyvärr så var vädret lite sämre än vad de brukar, men

Dagarna tickar iväg
lördag 20 april 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej på er!! Tio dagar med Leif och Eva kom till sin ända, trots lite sjukdomar fram och tillbaka samt Noel som hade lite nattliga aktiviteter så blev det ett trevligt besök! Som avslutning bjöd de på middag på en riktigt fin fiskrestaurang där vi åt de godaste räkorna någonsin! Vi hyrde

Besök
söndag 14 april 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!!! Nu vart det ett tag sedan vi skrev.. Vi har inte haft nätverk på ett tag. vårt gratis nätvärk försvann i två veckor, men idag var det tillbaka.. Otroligt vad handikappad man blir utan, men också nyttigt. Vi har haft fantastiska veckor med mycket sol & bad.. Först hade vi min