besök,Sverige & bröllop
söndag 2 juni 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!!! Nu var det sååå länge sedan vi skrev något. Det har varit full rulle med två besök o en långhelg med bröllop i Sverige. De första dagarna mina föräldrar var här så hann vi med lite små turer, vi var på marknaden i staden Andraxt med massor av mat, kläder, smycken, läder o

Cala D'or & Hemma mys
måndag 13 maj 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!! Dag 57 utav 89.. Vi njuter för fullt o det känns helt sjukt att vi har varit här så länge. Mallorca har väldigt mycket att erbjuda o det känns nästan som man skulle behöva ännu längre för att hinna med allt. Vi har många restauranger, vingårdar, stränder & marknader att se, men

Rask & CO
tisdag 30 april 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej Äntligen kom familjen Rask på besök! Melvin har längtat ihjäl sig efter Viggo & Hugo. Under de 3 dagar såg man nästan knappt röken av Melvin. Han hade fullt upp o leka med grabbarna. Vi fick tre jätte mysiga dagar här nere. Tyvärr så var vädret lite sämre än vad de brukar, men

Dagarna tickar iväg
lördag 20 april 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej på er!! Tio dagar med Leif och Eva kom till sin ända, trots lite sjukdomar fram och tillbaka samt Noel som hade lite nattliga aktiviteter så blev det ett trevligt besök! Som avslutning bjöd de på middag på en riktigt fin fiskrestaurang där vi åt de godaste räkorna någonsin! Vi hyrde

Besök
söndag 14 april 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!!! Nu vart det ett tag sedan vi skrev.. Vi har inte haft nätverk på ett tag. vårt gratis nätvärk försvann i två veckor, men idag var det tillbaka.. Otroligt vad handikappad man blir utan, men också nyttigt. Vi har haft fantastiska veckor med mycket sol & bad.. Först hade vi min

shopping, sol & bad
söndag 31 mars 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

På skärtorsdagen for vi iväg med tåg till Mallorcas största marknad i staden Inca. Hela staden var avstängd för biltrafik och överallt var det små stånd fyllda med väskor, blommor,grönsaker, frukter o gud vet vad för grejor.. ja t.o.m sniglar.. Vi lyckades alla komma därifrån nöjda.

Glad Påsk!
onsdag 27 mars 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej!! Dagarna bara springer iväg..Vi har har tagit det ganska lugnt de sista o försöker hitta det spanska tempot manana manana .. I söndags var vi på en lång promenad längs Palmas hamn massor av folk som åkte rollerblades, sprang eller cyklade längs med hamnen. Vi hittade ett mysigt café

Vår I Palma
fredag 22 mars 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Idag skulle vi lämna tillbaka vår hyrbil som vi blivit lite väl fästa vid. Vi lär hyra bil många gånger här nere.. väldigt smidigt att ta sig runt på Mallis. Vi tog sedan lokalbussen in till Palma o irrade runt ett par timmar tills slut fick vi vänt kartan i rätt väderstreck : )

Landat
tisdag 19 mars 2013 - Cas Català, Balearerna, Spanien

Hej på er!! Efter en hektisk dag igår har vi idag börjat landa i vårt lilla radhus. Vi var alla trötta så vi tog en lugn morgon med en lång o härlig frukost. Sedan körde vi hyrbilen in till Palma för shoppa på Ikea .. ha ha jag vet, men vi behövde köpa barnstol o en liten barn matta

Nästan klart
lördag 16 mars 2013 - Trollhättan, Västra Götalands län, Sverige

Nu är nästan allt klart.. Det går ju inte så fort med en god liten 5 månaders knott som inte tycker det är kul att mamma packar.. Mycket i huvudet just nu o ser fram emot semester vart fall första veckan sen får vi försöka ha någon slags vardag. Såg att dags temperaturen ligger nu på