USA

måndag 24 juni 2013 - lördag 27 juli 2013

Ett gäng på fyra grabbar som ska resa runt i USA i fem veckor. Vi börjar i New York sedan tar vi flyget ner till Miami, där kommer vi även att åka på en kryssning i Karibien. Sedan drar vi västerut till San Fransisco, Los Angeles och slutligen Las Vegas

Key West
tisdag 9 juli 2013 - Key West, Florida, USA

Hej! Sorry för dålig uppdatering men vi har inte haft tillgång till internet på ett par dagar så har inte kunnat uppdatera. Det vi har gjort sen sist är att vi har varit på en kryssning i Karibien och sedan hyrt en bil och åkt ner till Key West. Kryssningen var bra, vädret var bra,

Senast aktiv - från Linköping, Östergötlands län, Sverige
Nu har vi landat i Miami
onsdag 3 juli 2013 - 2 Lincoln Rd, Miami Beach, Florida, USA

Igår landade vi i Miami dock lite senare än beräknat då vårt flyg blev ändrat så vi var tvungna att flyga via Columbus med en mellanlandning pga dåligt väder men allt gick bra till slut. Vi kom till hotellet vid ca 22.30 lokal tid och efter det gick vi ut och åt en bit mat och tog några

Vi har överlevt NYC
söndag 30 juni 2013 - New York, USA

Hej hej! Vi överlevde NYC och vi gjorde det med bravur! I onsdags var vi först på ett steakhouse i Harlem för att sedan gå vidare till Amateur Night på Apollo Theatre. Efter det gick vi vidare till en bar i Manhattan som hette Manon och sedan vidare till en nattklubb, det var en bra

Yankees
onsdag 26 juni 2013 - New York, USA

Hej! Nu är vi tillbaka i huset där sigges släkting bor. Eftermiddagen spenderades i NY, där vi gick runt lite, käkade lunch och sedan avslutades dagen med att vi kollade på baseball, NY Yankees mot Texas Rangers. Det var en häftig upplevelse att gå på en baseball-match, matchen slutade 4-3

Nu är vi framme!
tisdag 25 juni 2013 - Norwalk, Connecticut, USA

Resan gick bra och det var inga problem att bli insläppta i landet! När vi landat stod en bil och väntade på oss som tog oss till Norwalk där sigges släkting bor. Norwalk är en stad som ligger 40 min med tåg från New York. Nu i skrivande stund ligger jag (Mauritz) och Fidde och slappar vid