Gambia med fortsättning...

onsdag 12 februari 2014 - söndag 16 mars 2014

[b]Nu ska det bli av![/b] Vi ska äntligen få följa [b]Chigambas[/b] ([link url=http://www.chigambas.se/]http://www.chigambas.se/[/link]) ([link url=https://sv-se.facebook.com/CHIGAMBAS]https://sv-se.facebook.com/CHIGAMBAS[/link]) verksamhet på plats. Länge har vi velat se den fadderverksamhet som min bror med fru har byggt upp i [b]Basse[/b], långt in i den fattiga delen i Gambia. Ska bli såå spännande! [i]Och efter dessa två veckor kanske vi fortsätter vår resa, vi får se...[/i] Det blev Teneriffa runt med hyrbil...

En sammanfattning och många bilder!
lördag 5 april 2014 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

NU… är alla bilder upplagda och här kommer en liten sammanfattning av resan: (för er som är lite ovana när det gäller bilderna - klicka antingen på "fotoalbum" ovan där det går att se alla bilderna eller gå in på de olika dagboksinläggen där bilderna är knutna till respektive

Bilder = minnen
torsdag 20 mars 2014 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Ska så småningom skriva en liten sammanfattning av resan men här kommer så länge lite fler bilder... (gå in på fotoalbum ovan eller gå in på de olika dagboksinläggen).

Starbucks
söndag 16 mars 2014 - Kastrup, Region Hovedstaden, Danmark

15 mars Sista hela dag på Teneriffa väntade oss när vi vaknade i hotellsängen i Oro Blanco. Solen strålade och vi åt frukost på den stora balkongen. Utcheckning och biltur ner till vår goa strand i Los Cristianos. Låg och slappade med avbrott av kaffe glass baguetter och läsk (oh vad

BILDER!
fredag 14 mars 2014 - Teneriffa, Kanarieöarna, Spanien

FLER BILDER INLAGDA!

Sista dagarna...
fredag 14 mars 2014 - Teneriffa, Kanarieöarna, Spanien

13-14 mars Idag började vi med att ringa och sjunga för far - GRATTIS! Varför försvinner dagarna fortare och fortare ju närmare slutet av semestern man kommer!? Så känns det i alla fall… Goa dagar med hotellbyten, promenader, bad, hav, sol, moln, öl, mojitos, tapas och musik. Två