En Vandring i Solen

onsdag 28 augusti 2013 - söndag 15 september 2013

En vandring i Heliga Birgittas fotspår.. eller i alla fall delar av dem denna gång.

Dag 17 Lördag
lördag 14 september 2013 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Dag 17 Lördag Först var det lugnt... Charles och hans flick-vän kom tillbaka från Finisterre. Allt var lugnt, ända tills några sent festande killar drösade in sent och började dra stock. Det var ett jävla liv. Jag sparkade på sen enes säng så han tystnade ett tag, men stackars

Dag 16: Fredag
fredag 13 september 2013 - Santiago de Compostela, Galicien, Spanien

Dag 16 Fredag Sista dagen i paradiset... Tabletterna gjorde susen även idag... Sov länge, sen vände jag ut o in på ryggsäcken när alla hade checkat ut, den ska ju packas idag... Ingen känsel i benet fortfarande, så balansen är lite sådär. O Ryggen värker, precis som han sa... Fick

Dag 15: Torsdag
torsdag 12 september 2013 - Santiago de Compostela, Galicien, Spanien

Dag 15: Torsdag Spanskt knark sover man gott på...vaknade 10 Men det tar inte fram känseln i benet, den är fortfarande borta, så det går inte att gå på benet ordentligt...än. Kan iofs förstå det, efter det smärtanfallet, inte konstigt om nåt gick sönder... Tog mig i alla fall ner på

Dag 14: Onsdag
onsdag 11 september 2013 - Santiago de Compostela, Galicien, Spanien

Dag 14: Onsdag Hade jag lite ont i ryggen igår, var det inget mot vad jag hade idag när jag vaknade. Låg o skruvade o skruvade på mig o försökte hitta en ställning som var vilsam. Men det gick inte. Inger var snäll o hämtade frukost i köket. Sen skulle hon leta upp en osteopat på väg

Dag 13: Tisdag
tisdag 10 september 2013 - Santiago de Compostela, Galicien, Spanien

Dag 13: Tisdag Sov långe, mycket för att några flickor tjattrade högt hela natten genom pappersväggarna och ville aldrig sluta. Städade ryggsäcken, käkade egen mat som jag lagade i köket. Tog mig ner till bussen för att ta en shoppingsväng. Det är inte riktigt anpassat för bussar