Swedish (and Norwegian) Moose on the Loose

tisdag 6 augusti 2013 - måndag 19 augusti 2013

Ett glatt gäng geocachare från Umeå och Örnsköldsvik som gör en galen caching-resa tvärs över pölen!

Going home...
söndag 18 augusti 2013 - Seattle, USA

Så… En sista uppdatering från NordAmerika. Vi är faktiskt på väg mot flyget just nu, as I write! Gårdagens BlockParty var trevligt. Det höll till på innergården och en avspärrad gata. Där fanns en del utställningar, barn-aktiviteter, försäljningar. En rolig grej de hade gjort var

Slutspurten
lördag 17 augusti 2013 - Seattle, USA

Har inte hunnit med att uppdatera på ett tag, men ni har kanske blivit lite väl bortskämda med dagliga uppdateringar. Senaste dagarna kan sammanfattas med: caching, cachare och öl. Vi har varit på två event - båda har gått ut på att prata caching med cachare och dricka öl. Jättetrevlig

MonteCristo
torsdag 15 augusti 2013 - Seattle, USA

Halli hallå! Idag skriver jag från sängen, vi har faktiskt tagit oss en sovmorgon, resans första. Det beror iofs mest på att vi fått för oss att vi hade en bokad tid att passa kl 10.30 idag. Den visade sig vara imorgon!! Herregud liksom, vem kan hålla reda på dagar och tider med det tempo

Adjö Kanada, Hejsvejs igen USA!
onsdag 14 augusti 2013 - Everett, USA

Maj gad, aj äm så tajerd maj ajs ar ålmåst hörting! Så trött jag är, men ska försöka plita ihop nåt om dagen ändå! Allt för vår fina krets av läsare hemma, bland annat i ett tydligen regnigt och lite översvämmat Umeå, har vi förstått... Idag stod cykel-caching på programmet.

Vandrande i Vancouver
tisdag 13 augusti 2013 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Vandrarhemmet vi bor på är fantastiskt... sunkigt! Det luktar pyton överallt, det ligger ovanpå en bar och jag bifogar Kickis foto på utsikten från våra rum mot bakgården. Att huset bara inte rasar ihop övergår mitt förstånd... I korridor-golvet är en liten "kulle", golvet i mitt &

Swedish (and Norwegian) Moose on the Loose

178 Bilder 9 Besökta platser 13 Dagböcker