Tårna i sanden

lördag 26 oktober 2013 - lördag 2 november 2013

Slöa slappa dagar med mycket vila och läsning. Vi får inte glömma god mat och dryck

Kidnappade
fredag 1 november 2013 - Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

Igår skulle vi shoppingtur. Blev haffade av en kille som var mycket trevlig och välpratad. Vi fick två lotter Leif vann en T-shirt och jag en digitalkamera. Enda kruxet var att vi måste hämta vinsten på deras huvudkontor. Men vi skulle få taxi t o r. Varför inte vi får se lite andra delar

Ökenkänsla
tisdag 29 oktober 2013 - Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

På fm. Tog vi en promenad på ca 7 km till Maspalmos dumas Man känner det nästan som man befinner sig i öknen. Mycket imponerande. EM tillbringade vi vid poolen skönt med lite omväxling. Ikväll ska vi prova hotellets tredje restaurang a'la carte. Vädret fortfarande varmt och gott med sol

Vinstlott
söndag 27 oktober 2013 - Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

Sitter nu på balkongen med ett glas champagne eller cava som det säkert är och njuter. Framför mig har jag stranden, havet och hotellets lilla trädgård med palmer och sol sol sol. Vår besvikelse att inte komma till Kreta trots bokad och betald resa är som bortblåst, vi har dragit en