Down under

lördag 16 november 2013 - torsdag 6 februari 2014

30 timmars restid för att ta sej halvvägs runt klotet. Väl på plats ska Nya zeeland gås igenom med husbil. Därefter väntar 6 veckor i Australien där östkusten ska övervinnas och det kommer att dykas en hel del. Alice springs ska hinnas med innan jag fortsätter till Thailand för att hälsa på min lilla faster

Demonstrationer
onsdag 15 januari 2014 - Bangkok, Thailand

15 jan Vaknade tidigt på det eländiga hostelet där jag spenderat min första natt i Bangkok. Gick upp och gick ut för att bekanta mej med området. Vandrade runt kvarteren innan jag gick tillbaka till nap park där jag skulle bott den första natten och pratade med dom och det var inga

Värsta. Flygresan. Någonsin.!
tisdag 14 januari 2014 - Bangkok, Thailand

14 jan Vaknade innan klockan ringde och gick upp och duschade. Väckte Lars och sedan gick vi och käkade frukost. Mitt plan lyfte 11:15 så jag tänkte vara ordentlig och vara där 2 timmar innan. Lars plan gick inte förrän sent på kvällen så han hade en hel dag kvar i Sydney. Tog farväl

Senast aktiv - från Brastad, Västra Götalands län, Sverige
Försöker få tiden att gå
måndag 13 januari 2014 - Sydney, New South Wales, Australien

13 jan En dag som vi bara försökte få tiden att gå. Sov länge och efter vi vaknat låg vi och läste ett tag. Flickorna vi bodde ihop med lämnade rummet och efter ett tag lyckades vi få aktiverat oss med. Käkade frukost och gick sedan ut på stan. Lars hade forskat lite och ritat ut en

Senast aktiv - från Brastad, Västra Götalands län, Sverige
Lämnar, hyrbil, flyger och ser på bio
söndag 12 januari 2014 - Sydney, New South Wales, Australien

12 jan Hade ställt klockan så vi vaknade tidigt hela gänget. Packade ihop allt och slängde in i bilen. Körde tjejen som bodde ihop med oss till busstationen som ändå låg på vägen. Antar att hon var ganska nöjd för det hällregnade på utsidan. Hittade en bensinstation där vi fyllde

Sista dykdagen
lördag 11 januari 2014 - Stora barriärrevet, Queensland, Australien

11 jan Blev väckta 05:45 eftersom jag skrivit upp mej på morgondyk Dök ihop med Adrian och vi såg en hel del lionfish och några revhajar annars inget anmärkningsvärt. Upp igen och käkade frukost. Hann med att sova lite efter frukost medan båten flyttade sej till en ny dykplats. Ny