Indien

lördag 21 december 2013 - söndag 12 januari 2014

Hemma
söndag 12 januari 2014 - Halmstad V, Hallands län, Sverige

Sista inlägget för denna gången. Dagarna i Mumbai var riktigt bra. Med en liten oroande start över hur det skulle vara, säkerhet, okunskap osv så var det i slutet jättetrist att lämna för staden gav verkligen mersmak och var riktigt intressant. I torsdags börja vi med att åka till ett

Mumbai (Bombay)
onsdag 8 januari 2014 - Bombay, Maharashtra, Indien

Namaste! Vi har legat lågt i några dagar med skrivandet (till vissas glädje?!) men egentligen är det en bra summering av ett antal dagars sol och bad i härliga Palolem. Som jag skrev åkte vi tillbaka dit och det ångrar vi verkligen inte. Det är i vårt tycke helt enkelt skitbra. Lagom

Flytt dax
fredag 3 januari 2014 - Agonda, Goa, Indien

Igår fick veta att det blivit lediga hyddor där vi startade i Palolem så vi har valt att flytta på oss idag för att komma tillbaka där vi startade. Här i Agonda är det som jag skrev väldigt lugnt och verkligen inget annat att göra än relaxa och då kan ni räkna ut att det kryper i

Agonda
onsdag 1 januari 2014 - Agonda, Goa, Indien

Hej hopp så här på nyårsdagen. Vi har idag förflyttat oss ner till Agonda och fått tag på ett superboende. Helt nya hyddor och direkt på stranden. Kan inte bli mer idylliskt. Här är väldigt avslappnat och ljudet från vågorna är direkt sövande. Gårdagens firande gjorde vi på

Gott Nytt År
tisdag 31 december 2013 - Muthoot Fincorp Limited, Navelim, Goa, Indien

Efter några lata dagar på stranden har det nu blivit dagen då vi ska fira in det nya året. Det som hittills hänt är att vi hittat "vårt" lilla strandhak som vi ger oss ner till på fm. Hunnit vara hos en skräddare och beställt ny kostym och skjortor som ska provas ut idag och levereras i