A: bröllop igen B: vet inte

torsdag 20 februari 2014 - fredag 4 april 2014

Lillbrorsan ska oxå gifta sej, sen vet vi inte alls. Vi har funderat lite på Mumbai (Bombay)

Arga dagen!
fredag 4 april 2014 - New Delhi, Delhi, Indien

De två sista dagarna tillbringar vi i Delhi för lite shopping etc. Men det är inte riktigt som vi tänkt eftersom vi inte är så rörliga. Svårt också att bära massa kassar med två kryckor. Men många är vänliga när man kommer med kryckorna, så vi funderade på att kanske använda en

På B vet vi...
måndag 31 mars 2014 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Lite mer historier om djurlivet: Det är många båtar (med "stödhjul") som tar ut turister på delfinsafari. Men ibland kommer en hel familj delfiner på besök mycket nära stranden. Det är kul att se! Härom natten vaknade Maria av att Tomas reste sig upp och skvätte vatten på henne. Trodde

Goa Goa
måndag 24 mars 2014 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

VARNING! Detta avsnitt kan innehålla stötande avsnitt av charterliknande karaktär! OBS Vi har aldrig åkt på badchartersemester! Vi har hamnat i Goa, som också kallas Indien Light. Den gamla portugisiska kolonin som fortfarande har en stor katolsk befolkning, men som också är en av de

Superstorstadsliv i 20-miljonersstad
måndag 17 mars 2014 - Bombay, Maharashtra, Indien

Vi landade i Bombay kl 19:05 och 28 grader! i måndags. Här är allt väldigt annorlunda än där vi varit tidigare. Känns mer som en europeisk stad, ser ute lite som i London med dubbeldäckare och massa taxi, inga rickshor i södra centrala delarna. Vi bor på västra sidan på Marine Drive,

Appendix Bundi samt Besök i Udaipur
onsdag 12 mars 2014 - Bagora, Bagoda, Rajasthan, Indien

Efter bröllopsdagarna trodde vi att det var över och att det skulle bli som vanligt igen i Bundi. Men så var det inte riktigt för vi var ju tvungna att ta farväl av elefantguden Ganescha också, som ju hade varit närvarande under hela bröllopet. Så på kvällen dag fem var det