Benets travel, Prag & Berlin

torsdag 10 april 2014 - måndag 14 april 2014

Hänger med boysen till Prag och Berlin, buss 16 timmar, jiiihooo!

sista dan
söndag 13 april 2014 - Berlin, Tyskland

Hej. Inget wifi på Hotel Ramada vid Alexanderplatsen i Berlin. Vi rulla in i stan vid 13-hugget efter att ha lämnat Prag vid 08:45. Utan bensträckare i den kvava bussen som efter att ha plockat upp en svensk guide blev ännu varmare när ac/fläkten la av en stund. De flesta "aningen" bakis

Lite bakis och turistande
lördag 12 april 2014 - Prag, Tjeckien

Hej. Gårdagens stadsvandring var ganska givande, såg många mäktiga byggnader och vackra vyer. Perfekt med guide på svenska också då man var "lite småsliten" från gårdagen. Efter stadsvandringen hade vi valt bort guidade turen på det största bryggeriet och tog oss på egen han guidade

FRAMME!!
fredag 11 april 2014 - Prag, Tjeckien

16 timmars bussresa, det var ju en upplevelse. Vissa blev jättefulla, jag våga intedå blåsan inte tål det! Färjan till Rostock var trasig så vi fick åka klassikern Rödby-Puttgarden. Vägarbeten i Tyskland, en toa som svämma över sista 1, 5 tim, men gick bra. Framme vid hotellet i Prag