AFRIKA

torsdag 22 maj 2014 - lördag 19 juli 2014

Sommaren börjar med en 2,5v. resa till Uganda för Marina och hennes kursare från Karolinska. I juli ska Marina och Andreas göra en egen 3veckors resa till Etiopien, Zambia, Botswana och Rwanda. MKT nöje! :)

Avslutning, Rwanda del 2. Окончание, Руанда часть 2.
lördag 11 oktober 2014 - Kigali, Rwanda

Här kommer berättelsen om våra 2 allra sista dagar i Afrika och Rwanda. ----------ПО-РУССКИ В КОНЦЕ ПИСьМА------------- Efter besöket på Genocide museet träffade vi Blaise, vår couchsurfare. Taxin tog oss bortom de asfalterade vägarna, bankomaterna, ut i det riktiga

marina_d i AFRIKA
Rwanda del 1. РУАНДА ЧАСТь 1.
måndag 15 september 2014 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är vi tillbaka i Skandinavien sedan ett par månader. Bättre sent än aldrig så kommer den sista och avslutande delen av vår Afrikadagbok! ----ПО-РУССКИ В КОНЦЕ ПИСьМА---- Den sista destinationen på vår resa var Rwanda. Landet som hos de flesta (och med all rätt)

AFRIKA. ZAMBIA/ZIMBABWE/BOTSWANA.
onsdag 16 juli 2014 - Livingstone, Södra Zambia, Zambia

---------ПО-РУССКИ в конце письма----------- Nu var det dags för oss att för oss att korsa ekvatorn (första gången för Andreas!) och ta oss från Etiopien till Zambia och dennes huvudstad Lusaka. I Lusaka skulle vi couchsurfa hos en lokal affärsman, Jonathan, och hans

marina_d i AFRIKA
Afrika. Etiopien. АФРИКА. ЭФИОПИЯ.
måndag 7 juli 2014 - Addis Abeba, Etiopien

----------------ПО-РУССКИ В КОНЦЕ ПИСьМА------------------- Nu har vi varit i en vecka i Etiopien och här kommer berättelsen! Efter en lång flygresa med mellanlandningar i Istanbul och Etiopiens huvudstad Addis Abeba (i folkmun kallad Addis) landade vi till slut i staden

Uganda del 3.
tisdag 24 juni 2014 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Perevod s pomoshju google translate, korjavenko, no ponjat mozhno. :) Вернуться к Скандинавии почти 3 недель, так как поездка и вот идет последняя часть Уганды истории, лучше поздно, чем