Kryssa lugnt

tisdag 16 december 2014 - tisdag 6 januari 2015

Nu blir det en båttur i varma vatten, med stopp i Honduras, Belize och Mexiko. Båtturen startar och stoppar i Tampa, Florida, USA. Hyttplats på båten är bokad, sittplatser på flyget är valda och en bil är betald:-)

Hemma igen
onsdag 7 januari 2015 - Leksand, Dalarnas län, Sverige

Hemma igen, flip-floplagningen med superlim höll! Markus fick nya skor första dagen så hann slapp gå i för korta springskor! Vi har hunnit besöka Kennedy Space Center, Sea World, mayaruiner i Chacchoben i Mexiko, snorklat i Belize, druckit öl för att få tillgång till WiFi i Honduras,

Hemma igen
onsdag 7 januari 2015 - Leksand, Dalarnas län, Sverige

Hemma igen, flip-floplagningen med superlim höll! Markus fick nya skor första dagen så han slapp gå i för korta springskor! Vi har hunnit besöka Kennedy Space Center, Sea World, mayaruiner i Chacchoben i Mexiko, snorklat i Belize, druckit öl för att få tillgång till WiFi i Honduras, ätit

Orlando - shopping, Kennedy Space Center och Seaworld
söndag 21 december 2014 - Orlando, Florida, USA

Imorgon är det dags att packa och resa vidare mot nya äventyr! Shopping, shopping och shopping är vad Amanda dragit runt oss på. Vi landade i Tampa i tisdags kväll, reste vidare efter en hotellnatt till Orlando och har hunnit med Kennedy Space Center vid Atlantkusten och Seaworld en heldag

Förberedelser
torsdag 11 december 2014 - Leksand, Dalarnas län, Sverige

Ska superlim få flipflopsen att orka genom semestern? Snart får vi varmare väder! Bagagetaggar med hyttnummer är utskrivna - undrar om vi kommer att gilla detta???

Norwegian Sun
lördag 14 juni 2014 - Leksand, Dalarnas län, Sverige

Så heter kryssningsfartyget som ska vara vårt hem vid jultid 2014! "Solen" ska ta oss från Tampa i Florida till Honduras, Belize och Mexico!!!