Mattila-kul och Palau-äventyr

lördag 14 februari 2015 - söndag 22 mars 2015

En tudelad resa som kommer att innehålla både skidåkning och snorkling! Vi börjar med att njuta av Sveriges snövita skönhet i Mattila (Värmland)v.8 och åker därefter till Palau för att njuta av Stilla Havets klarblåa skönhet, 26/2-22/3. Följ oss gärna…

PALAU i våra hjärtan!
söndag 19 april 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

NU ÄR DOM UPPLADDADE! ALLA KORTEN TILL ALLA DAGBOKSINLÄGGEN - DET ÄR BARA ATT KIKA IN! HOPPAS NI VILL DELA DET SISTA AV VÅR FANTASTISKA RESA... Den här filmen speglar lite upplevelserna på vår resa, även om vi snorklade istället för att dyka. Och även det historiska slaget på Peleiu

Äntligen dax igen...
torsdag 9 april 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

”Utforska Koror”, ”Peleliu”, ”En blöt cykeltur” och ”Krig och fred” heter dagboksinläggen som nu är kompletterade med bilder – hoppas ni vill fortsätta följa oss… datumen är 7-10 mars. Som vanligt går ni under resans rubrik och sen dagboksinläggen, eller går ni in

Fler kort, kopplade till en underbar dag!
onsdag 1 april 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

"En mellandag" (5 mars) och "Overkligt" (6 mars) heter dagboksinläggen som jag nu har laddat upp bilder till - värda att kolla in! Gå in på dessa dagboksinlägg eller kolla korten direkt i fotoalbumet...

Fler kort...
tisdag 24 mars 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Flora har kommit hem från sina 3 veckor på hotell och försöker muntra upp mig... Men det är i alla fall roligt att kunna ladda upp och dela med sig av våra kort... De här gången är det kort till dagboksinlägget "Vattenfall, Koror och HAJAR!" (2-4 mars)Man kan även gå in direkt på

Hemma igen...
måndag 23 mars 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Ja, så är det ju tyvärr - semestern är över och vardagen tar över antingen man vill eller inte. Nu ser vi i alla fall fram emot att kunna ladda upp lite kort till våra dagboksinlägg. hoppas ni vill dela dom med oss. Här kommer första uppdateringen kort - gå in på dagboksinlägget "Efter