Thailand runt i 6 månader

söndag 21 september 2014 - lördag 14 mars 2015

Thailand runt i 6 månader med Saga (5 år) och Sigge (1 år).

Farmor och farfar i Thailand - Episod 3
onsdag 4 februari 2015 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Mor och far har precis stigit in innanför dörren hemma i Ronneby efter en 32 timmars lång hemresa via Singapore, London, Köpenhamn. Själv kom jag precis in på rummet efter lite egenstund på puben. Barcelona mot Villareal. Tack för att ni kom kära föräldrar! Det blev tomt när ni åkte.

Kuala Lumpur - några dagar utan stranden

Tidig uppstigning utan frukost. Taxin väntade på oss utanför lobbyn och resan till Krabis flygplats tog bara tjugo minuter. Vi landade i Kuala Lumpur runt elva lokal tid och eftersom vi hade ätit dåligt började vi med en tidig lunch. Återbesök på Pastamania och en god kopp kaffe på

Koh Hai - Lite sjukt, men underbart
lördag 10 januari 2015 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Vi lämnade Koh Lanta på trettondagen, en dag tidigare än planerat. Anledningen var att vi ville få så många dagar som möjligt på Koh Hai innan vi skulle åka till Kuala Lumpur för en ny visa run. Det var bara en vecka kvar till mina föräldrar skulle anlända till Koh Samui. Vi blev

Gott Nytt År! Nu lämnar vi Lanta
måndag 5 januari 2015 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Sista kvällen med gänget. Klockan har passerat midnatt. Ikväll var vi ett gäng på fjorton vuxna och åtta barn som åt middag tillsammans på Black Coral, strandrestaurangen där vi firade både julafton och nyårsafton. Förutom Luleågänget (Märit, Micke, Wilma och Agnes) så var det Petra

God Jul & Happy Birthday
onsdag 24 december 2014 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Koh Lanta, Julafton Vilken bra julafton det blev! Bara sju minuter kvar innan det är juldagen. Saga och Hanna har precis somnat. Sigge ligger i sin säng och hostar. Hoppas att det blir en bra natt trots hans envisa hosta. Vi kom nyss in på rummet efter ett gott julfirande som vi startade redan