Seychellerna & Mauritius 2014

torsdag 20 november 2014 - söndag 14 december 2014

Dags att resa hem till Jultomten & Nissarna
söndag 14 december 2014 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Hej då Paradiset, och hej kyla !!Jösses va´ kallt det är, 30 graders skillnad svider i skinnet, men lite får man offra. Snart kanske Nissarna & Tomten dyker upp och de gillar ju vintern. Nu när denna resa nått målet, är det dags att planera nästa, var kan det bli tro ?? Det blir svårt

PVfantasten
Nya bilder från båda Paradisen....
lördag 13 december 2014 - Mahebourg, Grand Port, Mauritius

Det är sällan man har sån tur med väder, vattentemperatur, vacker natur, äventyr, trevligt folk, härliga blommor och djur, men på Seychellerna och Mauritius finns alla de möjligheterna i samma resa, även om de ligger långt ifrån varandra, men i samma hav, Indiska Oceanen, som även under

FREDAG. !!!!!!

Det närmar sig tyvärr hemresa. Det börjar samtidigt dyka upp anslag om att man inte ska hälsa genom handslag, pga EBola mm. Alla har fått ta del av detta och det är bra. Många börjar bli förkylda men hoppas på att klara mig. Nu blir det lite mat igen och den har verkligen varit toppengod

Strandhäng

Stenplockning
torsdag 11 december 2014 - Port Louis, Port Louis District, Mauritius

Fantastisk dag. stenplockning och meditation.....

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!