Bang Tao Beach

söndag 14 december 2014 - söndag 28 december 2014

Angsana Laguna Phuket

Another day Christmas
fredag 26 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Vicken härlig dag....det ar sådana här dagar vi ville ha hela tiden....ju! En härlig dag somtill största delen spenderats solandes och badandes.......lite "paddande" under filten, då solen gjorde det svårt för lilleman att se skärmen. När vi beslutade att dagen var klar vid

Juldagen
torsdag 25 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Vi har en tendens att vakna tidigare och tidigare.....denna morgon var det nästan öde i matsalen, när vi kom dit kvart i 7. Frukosten var rätt snart avklarad, morgonen såg lovande ut med halvblå sky. När vi sedan landar vid poolen, så tar det inte lång tid innan det mulnar på.Förmiddagen

God Jul
onsdag 24 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Idag är det julafton, en lite annorlunda julafton för våran del. Har njutit av sol och bad, mestadels vid poolen. Efter några dagar med kyligare väder (26 grader och molnigt) så fick solen feeling och lös på oss dagen till ära. Tomten var på ett snabbesök i hotellrummet, typiskt nog när

Lille julafton
tisdag 23 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Då var det dan före dan.. Dagen började grå och vi var tidigt nere vid poolen.. Lite småkyligt i luften och David frös när han badat.. Efter lunch packade vi en ryggsäck och tog en promenad på stranden och efter ca 2 km kom vi fram till målet. Thai massage. 300 bath för 60 minuter...

Dan före dan före dopparedan
måndag 22 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Idag vaknade vi lite tidigare än övriga dagar.....det hade varit en bra dag att dra täcket över huvudet och somnat om, för det regnade en hel del. Regnet kom och gick under förmiddagen, så vi beslutade att avbryta badandet och göra något annat. Det blev en kort sväng på elefant och